Podívejte se, jak nový Maybach Pullman připlul na tiskovou konferenci

Mercedes představil na autosalonu v Ženevě vrchol třídy S. Novinka nese jméno Mercedes-Maybach Pullman, přičemž jde o prodlouženou verzi prodlouženého Mercedesu-Maybach. Vše důležité (včetně fotogalerie) jsme nabídli už včera, dnes přidáme video, které ukazuje, jak to vypadá, když na tiskovou konferenci připluje 6,5 metru dlouhý koráb.

Autosalony | Luxusní auta | Premiéry | Mercedes-Benz | Ženeva 2015

Mercedes-Maybach S600 Pullman je demonstrací velkého bohatství

Pullman představuj maximální luxus. Rozvor náprav se dostal na 4481 mm, přesto ale mohou existovat verze, které budou mít vzadu pouze dvě místa. Standardem je uspořádání zadní části 2+2, kdy proti směru jízdy lze vyklopit ještě dvě „nouzové“ sedačky.

Testy | Luxusní auta | Sedany | Mercedes-Benz

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Pohon tohoto korábu má na starost benzinový dvanáctiválec o výkonu 530 koní. Řidiči se určitě mají na co těšit. Řídit takto dlouhé auto bude stát za to.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Viano 2.143
Rok výroby: 2012
Stav: 106 900 km
Cena: 530 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků