Po skandálu s emisemi se volkswageny vrací zpět k dealerům. Třeba takto

Z kauzy Dieselgate se majitelé vozů snaží vytěžit maximum a tak je německé automobilce vrací bez některých komponent. A Volkswagen je překvapivě přijímá.

Vynalézavost majitelů vozů postižených kauzou Dieselgate je až neuvěřitelná. Volkswagen ve Spojených státech nabídl vlastníkům takových aut dvě možnosti: buď jim vůz zdarma opraví, nebo jej vykoupí za takovou cenu, jakou měl před provalením celého skandálu.

Zajímavosti | Dieselgate | Volkswagen | Byznys

Volkswagen přepočítal náklady aféry Dieselgate. Bude stát 18 miliard eur

Drtivá většina se rozhodla pro druhou variantu, za svůj automobil si rádi nechají zaplatit sumu, kterou by už nikde jinde nezískali. Někteří lidé ale zašli ještě dále a snaží se z nabídky vytěžit maximum.

V instrukcích Volkswagenu totiž stojí, že vůz musí být pojízdný. V podstatě tedy stačí, aby byla dieselová jednotka v útrobách funkční.

Technika | Dieselgate

Státy EU věděly o Dieselgate ještě před odhalením skandálu v USA

Jak se toho dá využít? Sociálními sítěmi už koluje fotografie golfu obraného o přední nárazník, masku a světlomety. Majitel zkrátka zkusil vrátit vůz bez některých dílů a čekal, co se stane. Volkswagen jej překvapivě přijal a vlastník se může radovat. Kromě šeku na 21 436 dolarů (více než 550 000 korun) zinkasuje další část peněz za prodej dílů z druhé ruky.

Diskutující tvrdí, že vůz může být očesaný kompletně o veškeré díly, které nejsou nezbytně nutné pro pojízdnost vozu a automobilka pak šek stejně vystaví. Uvidíme, kolik takových fotografií se v příštích dnech ještě objeví...

Volkswagen Golf 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 51 057 km
Cena: 320 000 Kč
Volkswagen Golf 1.598
Rok výroby: 2006
Stav: 125 746 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Touran 1.896
Rok výroby: 2004
Stav: 157 426 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků