Po 44 letech je tu kabriolet Mercedes-Benz třídy S a rovnou i jako AMG

Poslední otevřená třída S se vyráběla před 44 lety. Nový model vychází z Coupé třídy S.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy S Cabriolet
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz třídy S Cabriolet

Po několika upoutávkách a únicích přichází oficiální sada fotografií a informací k novému kabrioletu Mercedes-Benz třídy S. Jak se dalo předpokládat, novinka je doslova prošpikována technikou a zajímavými nápady. Všechno si budeme moci poprvé prohlédnout na autosalonu ve Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Technicky vychází kabriolet třídy S z Coupé, ale dostalo upravenou podlahu a výztuhy. Celé auto má pohotovostní hmotnost skoro 2,2 tuny. Základním motorem je osmiválec

Střecha je třívrstvá látková, můžete ji mít v několika barevných provedeních a složí se za dvacet sekund i při jízdě rychlostí do 60 km/h. Se střechou souvisí i jedna zásadní novinka – nová generace klimatizace Thermotronic.

Testy | Mercedes-Benz | Sedany | Luxusní auta

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Ta využívá celkem 12 senzorů a to nejen teploty, ale i kvality vzduchu a slunečního záření. Mercedes-Benz tvrdí, že má nová klimatizace udržet v kabině příjemné klima se střechou nahoře i dole bez nutnosti upravovat nastavení. Systém se později dostane do dalších kabrioletů a roadsterů Mercedesu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Látková střecha se složí za dvacet sekund a lze ji ovládat i za jízdy. Třída S Cabrio má standardně vzduchový podvozek a novou generaci systému klimatizace Thermotronic

A teď honem pod kapotu. Základní verze „cena od...“ má osmiválec S500 o objemu 4,7 litru s přeplňováním dvojicí turbodmychadel. Jeho výkon je 335 kW (455 k) a točivý moment 700 Nm už v 1800 ot./min. Standardem je devítistupňový automat a vzduchový podvozek Airmatic. Spotřeba modelu S500 je 8,5 litru na 100 km.

Testy | Sportovní auta | Mercedes-Benz | Kupé

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Rovnou se představuje i verze S63 AMG 4Matic Cabriolet, která používá osmiválec 5,5 litru s přeplňováním o celkovém výkonu 430 kW (585 k) a točivém momentu 900 Nm. Ten je spojen se sedmistupňovým automatem. S pohonem všech kol (pouze u vozidel s levostranným řízením) zrychlí tento 2,2 tuny těžký kabriolet na stovku za 3,9 sekundy. Spotřeba je prý 10,4 litru na 100 km. Vůbec poprvé Mercedes spojil značku AMG se čtyřmístným kabrioletem.

Samozřejmostí je nejmodernější bezpečnostní a komfortní výbava a i když má třída S Cabriolet v základu všechno myslitelné, můžete ještě utrácet za další záležitosti. Prodej vozu začne na konci roku v Německu s tím, že první kusy dorazí k zákazníkům na jaře 2016.

Následující kapitola
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 104 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků