Pneuservisy si letos libují. Sníh nutí ke koupi nových zimních pneu

Padající sníh a panující mrazy zavinily druhou vlnu objednávek nových zimních pneumatik.

Od listopadu sice už původní letní pneumatiky za zimní vyměnilo 80 procent majitelů aut, nicméně teď v lednu míří do servisu i většina těch zbývajících.

"Důvodem jsou ideální lyžařské podmínky a samozřejmě počasí, a s ním spojená horší sjízdnost některých silničních úseků. Z toho důvodu přezují na nové pneumatiky i řidiči v případě, že původní sada pneumatik se blíží ke konci svého života," uvedl ředitel Pneumatiky.cz Vojtěch Schwangmaier.

Bezpečnost | Život řidiče | Pneumatiky

Jsou zimní pneumatiky opravdu od včerejška povinné? Automaticky ne

Ti by zřejmě, v případě mírné zimy, nadále jezdili na zimních pneumatikách se vzorkem, jehož hloubka se již přiblížila hraničním čtyřem milimetrům.

Vloni, kdy byla zima mírná, to tak mnozí dělali.

Lidé oproti loňsku také podstatně více kupují zimní řetězy. Do této doby je, podle nedávného průzkumu, takzvaně pro strýčka příhodu, vozilo v kufru 55 procent motoristů. Dalších 22 procent je plánovalo koupit. Právě nejspíše ti nyní pro ně míří do obchodů.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků