pneumatiky ContiSportContactTM 5 jsou výbornou volbou pro motoristy

Continental dlouhodobě vítězí v testech pneumatik. Výsledky letošních testů kvalitu a prémiovost produktů německého výrobce opět potvrzují. Pláště ContiSportContactTM 5 v rozměru 225/45 R17 se umístily na prvních příčkách v tuzemsku i v zahraničí. Na mokrém povrchu dosáhly v testech Autoklubu ČR jako jediné výsledku „velmi dobré“, když ostatní hodnocené pneumatiky předčily zejména při brzdění. Rovněž ve společném testu uspořádaném německým (ADAC), rakouským (ÖAMTC) a švýcarským (TCS) autoklubem získaly tyto prémiové letní pláště Continental známky nejvyšší. Odborníci z magazínu Auto Zeitung navíc ve svém testu klasifikovali vítězné pneumatiky ContiSportContactTM 5 jako „zdaleka nejlepší“.

Výsledky testování Autoklubu České republiky

Cílem testování Autoklubu ČR je informovat řidiče o limitech testovaných pneumatik tak, aby motoristé získali přehled o silných nebo slabých stránkách výrobků a podle toho je i užívali. Autoklub ČR před letní sezónou srovnával meze výkonnosti 8 modelů plášťů s rozměrem 225/45 R17 v rychlostní kategorii Y do 300 km/h na suchém a na mokrém povrchu. Výsledky prokázaly, že cena stále řídí úroveň technologií použitých v pneumatikách a zároveň, že ani nejdražší výrobek nemusí být vždy nejlepší. Plášť Continental ContiSportContactTM 5 vynesly do popředí dobré výkony na suchém povrchu. V testování na mokré vozovce, které prověřilo úroveň vyspělosti jednotlivých technologií, pak tento model německého výrobce dominoval. ContiSportContactTM 5 v testu předvedl nejkratší brzdnou dráhu, kdy ze 100 km/h na 0 km/h zabrzdil na 50,1 metru. Nejdelší brzdná dráha v této zkoušce měřila až o 18,8 metru více. Pláště Continental ContiSportContactTM 5 dosáhly v aktuálních testech Autoklubu ČR celkového nejvyššího hodnocení „velmi dobré“. Detailní výsledky testování ACČR naleznete ZDE

ContiSportContactTM 5 v mezinárodních testech

Německý (ADAC), rakouský (ÖAMTC) a švýcarský (TCS) autoklub společně testovaly kvalitu 32 pneumatik v rozměru 225/45 R 17 od různých evropských, amerických a asijských výrobců, aby zkoumaly jejich výkon na mokré i suché vozovce včetně kvality jízdy, spotřeby paliva a kilometrového výkonu. Prémiové letní pneumatiky ContiSportContactTM 5 získaly na mokrém i suchém povrchu nejvyšší známky. Odborný magazín Auto Zeitung pak prověřil kvalitu 14 různých letních plášťů s důrazem na jejich výkonové charakteristiky na mokrých i suchých vozovkách. Do testování odborníci zahrnuli obutí s rozměrem 225/45 R 17, jež je vhodné pro celou řadu vozidel kompaktní a střední třídy. Vynikajícím výkonem v testu Auto Zeitung se vyznačovaly pouze prémiové výrobky – zejména model ContiSportContactTM 5, který byl díky svým vynikajícím vlastnostem vyhodnocen jako „zdaleka nejlepší“.

Výsledky tuzemských i zahraničních testů potvrdily, že pneumatiky
ContiSportContactTM 5 v rozměru 225/45 R 17 jsou výbornou volbou pro české motoristy.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků