pneumatiky ContiSportContactTM 5 jsou výbornou volbou pro motoristy

Continental dlouhodobě vítězí v testech pneumatik. Výsledky letošních testů kvalitu a prémiovost produktů německého výrobce opět potvrzují. Pláště ContiSportContactTM 5 v rozměru 225/45 R17 se umístily na prvních příčkách v tuzemsku i v zahraničí. Na mokrém povrchu dosáhly v testech Autoklubu ČR jako jediné výsledku „velmi dobré“, když ostatní hodnocené pneumatiky předčily zejména při brzdění. Rovněž ve společném testu uspořádaném německým (ADAC), rakouským (ÖAMTC) a švýcarským (TCS) autoklubem získaly tyto prémiové letní pláště Continental známky nejvyšší. Odborníci z magazínu Auto Zeitung navíc ve svém testu klasifikovali vítězné pneumatiky ContiSportContactTM 5 jako „zdaleka nejlepší“.

Výsledky testování Autoklubu České republiky

Cílem testování Autoklubu ČR je informovat řidiče o limitech testovaných pneumatik tak, aby motoristé získali přehled o silných nebo slabých stránkách výrobků a podle toho je i užívali. Autoklub ČR před letní sezónou srovnával meze výkonnosti 8 modelů plášťů s rozměrem 225/45 R17 v rychlostní kategorii Y do 300 km/h na suchém a na mokrém povrchu. Výsledky prokázaly, že cena stále řídí úroveň technologií použitých v pneumatikách a zároveň, že ani nejdražší výrobek nemusí být vždy nejlepší. Plášť Continental ContiSportContactTM 5 vynesly do popředí dobré výkony na suchém povrchu. V testování na mokré vozovce, které prověřilo úroveň vyspělosti jednotlivých technologií, pak tento model německého výrobce dominoval. ContiSportContactTM 5 v testu předvedl nejkratší brzdnou dráhu, kdy ze 100 km/h na 0 km/h zabrzdil na 50,1 metru. Nejdelší brzdná dráha v této zkoušce měřila až o 18,8 metru více. Pláště Continental ContiSportContactTM 5 dosáhly v aktuálních testech Autoklubu ČR celkového nejvyššího hodnocení „velmi dobré“. Detailní výsledky testování ACČR naleznete ZDE

ContiSportContactTM 5 v mezinárodních testech

Německý (ADAC), rakouský (ÖAMTC) a švýcarský (TCS) autoklub společně testovaly kvalitu 32 pneumatik v rozměru 225/45 R 17 od různých evropských, amerických a asijských výrobců, aby zkoumaly jejich výkon na mokré i suché vozovce včetně kvality jízdy, spotřeby paliva a kilometrového výkonu. Prémiové letní pneumatiky ContiSportContactTM 5 získaly na mokrém i suchém povrchu nejvyšší známky. Odborný magazín Auto Zeitung pak prověřil kvalitu 14 různých letních plášťů s důrazem na jejich výkonové charakteristiky na mokrých i suchých vozovkách. Do testování odborníci zahrnuli obutí s rozměrem 225/45 R 17, jež je vhodné pro celou řadu vozidel kompaktní a střední třídy. Vynikajícím výkonem v testu Auto Zeitung se vyznačovaly pouze prémiové výrobky – zejména model ContiSportContactTM 5, který byl díky svým vynikajícím vlastnostem vyhodnocen jako „zdaleka nejlepší“.

Výsledky tuzemských i zahraničních testů potvrdily, že pneumatiky
ContiSportContactTM 5 v rozměru 225/45 R 17 jsou výbornou volbou pro české motoristy.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 53 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků