yl přistižen VW a né někdo jiný či jiná značka.... Nyní se kope kolem jen aby se zachránil VW. Proč, né nadarmo se říká padni komu padni. Bohužel to padlo na VW, tak o čem je řeč...
Tiež súhlasím - nafta patrí do kamen. Vždy, vždy, vždy je to rovnaké - nerieši sa príčina, ale následok. A nikdy sa nehľadá jednoduché riešenie. Na všetkom, aj na nešťastí, zdraví, smrti, utrpení treba najprv - zarobiť. Podľa možnosti v bielej košeli. Načo si špiniť ruky...
Autor článku je zaručeně nezávislý odborník, když na svém webu uvádí: K našim zákazníkům patří např. ŠKODA Auto nebo VW Group Italia. A je zajímavé označení souboru, ve kterém je měření uloženo individualni-projekty/ SKODA-projekty/ Peugeot 308 SW. Je evidentní, na čí objednávku tento článek vznikl.
nafta patří do kamen
Na jednom nemeckom autowebe (autobild.de) je anketa :Dízle nechce 26 percent opýtaných , dalších 33 % ho chce s euronormou 6 , no a ďalších 4O percent opýtaných chce dízel hlavne že je usporný ...
Jedinej problem je ze nemci proste neumej udelat motory no, teda umej udelat osmvalcu kterej zere tricet litru paliva a dva litry oleje a pak se chlubej jak maj vykonnej kram, ale udelat motor kterej by mel vykon, zral malo, a zasiral planetu co nejmin, to proste neumej.
Škoda 100 plní svou emisní normu bez podvodů. :-D
pořád řeči typu "Etalon třídy", :-) přitom 30let stejná palubní deska, bez nápadu...tvrdá- Masy lidí přesvědčili, že je to "das auto" dobrý, protože je pořád vlastně vše stejné, přesné řadění, "jede to nejlíp" ale připlaťte si, je to koncern :) A teď, aby splňovali emise (a zákony), budou to muset přeprogramovat v ŘJ (pokud vůbec donutí majitele do servisů), takže to už nejlíp nepojede. Jiná cesta není. Ono patrně ostatní automobilky neměli problém zkonstruovat motor tak, aby "líp táhnul", jen neměli odvahu (možná i nápad::) programovat ŘJ tak, aby hůře jeli jen při testu.
Testy německého ADACu bych bral hodně s rezervou, vzhledem k tomu, že sami měli aféru s podvodnými testy. Nejsem fanda ani majitel VW, ale upřímně mě zachování tohoto koncernu překvapilo a zklamalo. Věřim na německou kvalitu, na VW mi vždy vadila arogance samozřejmosti, že právě oni bezchybní, seriozní, nejkvalitnější, ale uznával sem jejich údajnou spolehlivost .. a ejhle. Ostatní automobilky se musely vždy víc snažit (hlavně v ČR, kde je maloměstská náklonost v posledních letech k všemu od VW za jaksi automatické i kvůli škůdce), ostatní dělají designově a technologicky snad i nápaditější auta, přesto dobře propracovaný marketing VW (i jejich sponzoring různých pořadů typu Autosalon) je válcoval. A teď se konečně ukázalo.
Ono podobné měření provedli,ještě před vypuknutím aféry redaktoři SM,aby poukázali na nesmyslnost zákazu vjezdů aut s euro 4 a míň do center měst.Zrovna tak věřím slovům pana Jandy z Cimbu,Ten věci rozumí a nemá důvod si vymýšlet.Automobilky i používají ve svých motorech spoustu stejných součástek od jednoho výrobce,zrovnatak ty motory mají přibližně stejné parametry,co se týká např. výkonu,zrychlení ,spotřeby a zrovnatak i emisí.Ono to samé se bohužel týká i benzínových motorů.Pokud dnes změříte malý benzínový turbomotor na válcích za ideálních podmínek,tak je to v pohodě.Pokud mu naložíte v reálném provozu,tak bude vypouštět stejně i více škodlivin,jak 10 let staré motory.A jestli si někdo myslí,že motory VW vypouští v reálném provozu více škodlivin,jak ostatní,tak se plete.
A umpřímně, být ve vedení nějaké z automobilek, kterou napadají na základě nějakého test a dávají "mě" těmito závěry do stejného pytle s podvodem VW, tak zaměstnám právní oddělení proti šíření takových zpráv i žaloby v dotčených médií. Jakýkoliv takový test se dá okamžitě napadnout tím, jaké bylo použito palivo, apod. Dnes ráno sem slyšel v rádiu zprávu (patrně opsaná z nějakého podobného titulku), "Už se ukázalo, že s emisemi podvádějí všichni. Po celé Evropě se rozběhly testy...." a jmenoval konkrétní automobilky. Jako by to říkal majitel VW, který si konečně oddychl, že to není jen jeho ukřivděné auto snů.
To já chápu, že v určitých testech, režimech provozu budou mít všechny auta horší emise, než by měli při normovaném testu. Ale jednou je tu normovaný test (můžeme se bavit o tom, nakolik je až moc nereálný), který právě VW obešel. To že si teď bude kde kdo dělat nebo nechávat dělat různé testy dalších aut, kde budou ukazovat, že tu tam vypouští víc apod., mě stejně nepřipadá stejné jako že VW 40krát obejde test, který prostě nastavuje legislativa. Ty ostatní by patrně tento prošli. Je uplně jasné že v běžném provozu nemůžou být ani emise vždy stejné. Stačí si jen domyslet, že ne vždy natankujeme normované palivo, a každé palivo bude mírně jiné. Teď bude prostě vlna testů, které budou napadat ostatní. Mě by spíš zajímalo, proč máme vlastně povinně absolvovat emise, když teď vyplynulo, že vlastně sledují jen kouřivost. Já měl za to, že kontrolují, jestli dané vozidlo splňuje to, co má v techničáku a jaké euro. Ukazuje se, že měření emisí je na STK vlastně jen na vytahování peněz z kapes motoristů. Pak by se přece muselo dávno i tam ukázat, že VW, škůdky, neplní emise tak, jak mají předepsáno.
Já nechápu,jak může nějaká falešá emisní norma a její laboratorní měření přispět k životnímu prostředí :-D Prosředí spíše prospěje oběšený ekolog + eu KomisařB-]
Pleteš hrušky s jablky,Vw nedokáže bez podvodu splnit normy v USA a to se mu hodně prodraží,ale normy EU splní a už bych do toho vůbec nezatahoval měření na našich STK,kde jsou normy ještě mírnější,kde není problém projít s kdečím.
jo? tak o to víc at si nechaj řeči, že ostatní normy eu nesplňují bez důkazu. Třeba PSA chce zpřísnit testy, jenže to se tady nikde nedočtete.
Celou tu dobu zde jde především o to,že v laboratorních testech a testech na válcích emise splní všichni,ale že v reálném provozu je nesplní nikdo.Dnes se nový model postaví na válce a tam se simuluje určitý jízdní režim.samozřejmě se akceleruje velmi pozvolna,simuluje se max. rychlost 120Km/h a td.Zkrátka se měří,tak aby se splnila daná norma.A koruna se tomu všemu nasadí tím,že podle množství vypouštěných emisí se i vypočítá spotřeba paliva.Že pak v reálném provozu je vše jinak je už druhá věc.a to se týká většiny výrobců,jak dieselových,tak benzínových motorů.
O tom,že volkswagen v USA podváděl je jasné.Také si to odskáče a budehoto stát hodně peněz,ale samotná automobilka na ,žádné jiné výrobce nepoukazuje.A že někteří motorističtí redaktoři napíšou,že dieselové motory ostatních výrobců vypouští z výfuků stejná svinstva ,tak to je snad jejich práce.Ono se to stejně v blízké budoucnosti ukáže ,je to jen otázka času.Ostatně pan Janda z Cimbu , který přehrál spoustu řídících jednotek motorů a jistě no tom hodně ví ,prohlásil před nedávnem to samé.Ostatně před chvílí se objevil článek ve kterém ADAC provedl měření dieselových vozů napříč značkami ,které slova pana Jandy potvrzuje.Jen pro zajímavost,jedny z nejhorších byly vozy s motory Dci.
Určitě. Navíc kvůli praktikám VW snáší nepřiměřená kritika na moderní diesely obecně (hlavně z úst lidí, co tomu absolutně nerozumí), ačkoliv i přes vyšší emise spotřebují míň paliva.
Ještě by se v té PR kampani nemělo zapomenout, že VW si v USa na diesely vyloboval dotaci 1300 USD na auto...http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energeti... ... opravdu, plivat se na ně nemá, ale rovnou žalovat za megapodvod....
Už mě taky rozčiluje neustálá snaha vinit ostatní automobilky, dávat zkreslující titulky, vymýšlet si testy, které namočí ostatní. Ano, jedna věc je, že honba za emisemi je přehnaná .. Ale VW prostě podváděl lhal a u něj se na to přišlo. Je trapné, že se pořád hledá další viník, aby našinci, líp zkousli, že jejich božský „das auto“ nebo „simply clever“ sice jezdil v TDi líp než třeba HDi a jiné, jenže právě podvodem. Je to prostě jasné vysvětlení, zákony fyziky obejít nemohly a je to i vysvětlení, proč se mohly při rádoby testech uvádět závěry typu: "golf prostě jede líp," apod.A pořád se píše, že ostaní mlčí. Je to lež - třeba PSA, Mercedes podle tohoto dokonce žádají zpřísnění testů. Viz náhodu třeba zapátrat v zahraničí.http://www.autocar.co.uk/car-news/industry/europea... ...
Jaký podvod? Prostě byly nějak nastaveny požadavky testování a ty VW i ostatní výrobci splnily. To, že to nefunguje v reálném životě je věc druhá. Pokud by mělo jít opravdu o ekologii a ne o hrátky s čísly musela by se podstatně změnit metodika, ale to by pak takřka žádný vůz neprošel včetně tak některými opěvovanými hybridy.
Počínání Das Filcky je pořád o něco horší a to že se ani ostatní diesely do osobáku nehodí a nikdy tam neměly být montovány, jsem věděl už před 20 lety. Nafta je svinstvo, tak ať zůstane tam, kde to bez ní opravdu nejde.
Uderka VAGinistov ma dnes svoj den.Snaha ceskych a slovenskych medii ukazovat prstom vsade inde len nie na firmu, ktora sa dopustila podvodu, je neuveritelne trapna. Ono, vsetky media stoja a padaju na inzercii od VAG.Sledujem kazdodenne tony zahranicnych medii, automobilovych i mainstreamovych, ale jedine pripady novinarskej prostitucie ohladom kauzy VAG nachadzam v nasich koncinach.Co je uplne nepochopitelne, pretoze vsetky tieto medialne kecy su v rozpore aj s tym, co vedenie VAG priznava, za co sa ospravedlnilo a z coho vyvodzuje dosledky.Niekto chce byt vo svojej primitivnej malosti papezskejsi ako papez.V slusnej spolocnosti sa tomu hovori obycajna ludska hlupost.
Já bych chtěl naopak poděkovat za osvětový článek, který pojednává o technické podstatě problému a současném stavu věcí na evropském kontinentu. Ve Spojených státech si VW nepochybně dost nadrobil. Nafta do osobních automobilů prostě nepatří. Evropané se však s vervou pustili do boje s CO2, který prohlásili za smrtící plyn. Vyhlásili akční plán. A teď se diví výsledkům akce. Automobilový průmysl si však k tomuto stavu přispěl svojí měrou taky. Chápu, dotace jsou dotace.
Co se týče viny, tak výrobci jsou v tom nevině. Pokud by nedodrželi normy, které jim nadiktoval Brusel, tak by museli platit pokuty. Nemalé pokuty. Tak poděkujme našim EU úředníkům za EU normy, které v reálném životě prostě nejde plnit.
Proč neplivat, je to jeden ze spoluviníků, že se normy tak vyostřily. Jediný co měl koncern kvalitní, je oddělení propagandy, benzíny má celkem bídný a je to po léta známo a nafta vypadala jakž takž k světu (do nedávna), ale za cenu podvodu. Proč asi naftu nepoužívají nikde ve světě, kromě provařený evropy??? Nechaj nás dýchat saze a ještě budou tvrdit jak je to parádní. Když to neuměj bez podvodu, tak ať to radši nedělaj vůbec, nebo ať ty motory nastavěj na takovej výkon jakej zvládnou, ale "bez podvodu" !
Aby se vsichni z toho nepo.....
Jak nefér,když se podívám na nabídku korejských a japonských výrobců,jsou to jen benzíny a hybridy,to jen VW chtěl začoudit ovzduší USA,tak ať drží hubu a platí.
Jedine co z toho vyplyva vobec nie je, ze podvadzaju vsetci. Ale to, ze diesel sa realne do osobnych aut vobec nehodi a nebyt roznych emisnych limitov pre diesel a benzin v EU, tak sa uz davno na diesel pozerame ako na prezitok. Keby sa venovalo vyvoju benzinovych motorv tolko penazi ako do dieselu, tak sme o 10-20 rokov vpredu...
Tady ta úsměvná snaha vinu VW bagatelizovat, zevšeobecňovat je fakt k popukání. To, že jádrem pudla není Euro 5 a Euro 6, ale snaha získat ekonomický profit na U.S. trhu jaksi autor asi záměrně pozapomněl.To, jestli v rámci Eura 5 a Eura 6 dopadne pověstná vina na ostatní bude v pořádku (pokud tomu tak bude), zatím jsou to ale jen spekulace.Ani PSA, ani Subaru ani další nechtěli profitovat z prodeje dieselů na U.S. trhu. Tenhle podvod "vymysleli" chytří inženýři ve VW, proto budou tvrdě potrestání (A to i trestně - to už je patrné). Jaké budou důsledky v Evropě (A to i pro ostatní, pokud se u nich podvádění prokáže) je věc druhá.P.S. Ono když tak o tom přemýšlím, tak pokud se vypne EGR systém při načepování nestandardizovaného paliva, pak to jako takový podvod nevnímám. JE to ochrana strojního zařízení a jeho ochrana před poškozením.
Plivat po VW je zcela legitimní, protože je to usvědčený lhář, který se snažil podvodem vstoupit (a de facto vstoupil) na trh, pro který nesplňuje podmínky. Není mi známo nic o tom, že by se v USA prodával dieselový Forester, Mondeo či P 308. Pokud někdo v souladu s metodikou optimalizuje vozidlo pro emisní testy EURO, je to úplně něco jiného, než když VW nahraje do ŘJ švindlsoftware, který funguje jen a pouze při měření, přičemž použití takového softwaru je zakázané - a zakázané je mimochodem i při EURO testech. Nastavení podmínek testů a z toho pramenící hodnověrnost jejich výsledků je záležitostí veřejných autorit, a nikoliv výrobců automobilů. Přestaňte, prosím, celou tuto závažnou kauzu zlehčovat vybájeným poukazováním na "všechny ostatní". Chápu sice, že ekonomická kondice VW je přímo úměrná Vašim příjmům, ale myslícím lidem jste touto úpornou snahou problém bagatelizovat, resp. učinit z něj problém "všech" pouze k smíchu. Až se prokáže, že podváděl i jiný výrobce, jistě i on obdrží svou dávku sanknčích, publicistických i diskusních kemrů :-) Dokud se tak ovšem nestane, zůstává tento problém pouze problémem Vašeho milovaného VW...
Diskuze se mezitím ale přelila i do Evropy a není skoro den, aby se neobjevila nová zpráva, kde všude lze na našem kontinentu daný motor najít, náš ministr dopravy se toho tématu už také ujal, takže řešíme i evropský kontext.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.