Plat nejvyššího představitele Daimleru klesl. Navzdory rekordům

Dieter Zetsche (na snímku vpravo), nejvyšší představitel společnosti Daimler, si loni vydělal v přepočtu 216 milionů korun – v tom byl zahrnut plat, bonusy i výnosy z akcií, které vlastnil. V roce 2010 si přišel na 217 milionů. Ve své výroční zprávě to sdělila společnost Daimler.

Základní plat, který Dieter Zetsche dostává, loni stoupl z 1.53 milionu eur na 2.01 milionů eur. 

Zetsche by ale mohl dostat za loňský rok více, pokud se Daimleru povede v příštím období lépe, než je naplánováno. Jeho bonus, který je stanoven na na 2.04 milionu eur by totiž mohl v případě lepšího výsledku stoupnout.

Daimler, který je také největší výrobce nákladních automobilů, sdělil, že rekordní čistý příjem společnosti v roce 2011 dosáhl výše 6.03 miliard eur. To byl o 29 procent lepší výsledek než v předcházejícím roce. 

Byznys | Mercedes-Benz | Smart

Daimler loni vydělal rekordních 6 miliard eur

Mercedes-Benz loni prodal 1.26 milionu aut, zaostal tak lehce za Audi (1.3 milionu) a BMW (1.38 milionu). Když se Zetsche tento výsledek dozvěděl, slavnostně slíbil, že Mercedes-Benz znovu vystoupá až na samý vrchol, své dva úhlavní konkurenty nechá za sebou.  

Zetsche má s Daimlerem kontrakt do konce roku 2013. Uvidí se, zdali mu ho výrobce automobilů prodlouží stejně, jako to učinil již v únoru 2010. Tehdy ho prodloužil o tři roky. 

Dalším nejvýše placeným členem správní rady byl loni finanční ředitel Bodo Uebber (na snímku vlevo). Jeho celkový příjem činil 3.68 milionu eur, v roce 2010 si vydělal 3.69 milionu eur.

Celý výkonný výbor, který byl rozšířený na sedm členů, si loni vydělal 28 milionů eur, v roce 2010 to bylo 25 milionů eur.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků