Pirelli představuje novou pneumatiku P Zero

Společnost Pirelli představuje novou pneumatiku P Zero, která byla vyrobena po sportovní automobily. Novinka slibuje výborné chování ve vysokých rychlostech, rovnoměrné opotřebení, nižší hlučnost, nižší valivý odpor a lepší schopnost odvádět vodu.

Pneumatiky

Výrobce pneu Pirelli má svůj vlastní film, sledovat jej můžete on-line

Pirelli použilo pro nové P Zero technologii F1 Bead údajně převzatou přímo ze seriálu F1. Díky tomu má tato pneumatika mimořádně tuhou směs v oblasti patky, která umožní rychlejší a preciznější reakce na řízení.

Rovnoměrnější opotřebení má pro změnu poskytnout dezén označený jako Extended Range Profile zajišťující rovnoměrnější styčnou plochu. Nové P Zero pak dostalo také větší počet drážek v dezénu a širší a hlubší kanály, takže zvládne odvést o 10 % více vody. Současně se také podařilo snížit valivý odpor o 15 %.

Zajímavosti | Video | Premiéry

Kalendář Pirelli 2012: nic více a nic méně než krásná nahota

Pirelli P Zero se vyrábí ve třech variantách. Díky tomu zvládne Pirelli přesněji splnit požadavky konkrétních automobilek. P Zero má ve své základní výbavě například Lamborghini Centenario, Ferrari GTC4 Lusso, Mercedes-AMG GT nebo Porsche Boxster

Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků