Pininfarina Cambiano: jednoduchá elegance představena

Designérské studio Pininfarina prezentuje v Ženevě studii Cambiano. Vůz s čistými liniemi je už na první pohled velmi elegantní. Interiér je koncipován jako čtyřmístný a dominuje mu světlá kůže, dřevěná podlaha a opět velice elegantní a jednoduché tvary.

Zajímavosti | Technika | Elektromobily | Premiéry | Sportovní auta | Luxusní auta | Palivo | Ostatní značky

Pininfarina Cambiano: luxus pro čtyři představen (26x foto)

Pohon automobilu mají na starost celkem čtyři elektromotory, každý o výkonu 82 koní, krátkodobě jsou ovšem schopny vyvinout výkon až 204 koní. Studie váží celkem 1700 kilogramů, ale díky výkonným elektromotorům zvládne i tak Cambiano stovku za 4,2 s a maximální rychlost až 275 km/h. Elektrická energie je uložena v lithium-iontových akumulátorech, přičemž jejich kapacita stačí na dojezd 200 km. Dalších 600 km k dobru však přidá turbína spalující naftu.  

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 48 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků