Pininfarina Cambiano: jednoduchá elegance představena

Pininfarina Cambiano: jednoduchá elegance představena

Designérské studio Pininfarina prezentuje v Ženevě studii Cambiano. Vůz s čistými liniemi je už na první pohled velmi elegantní. Interiér je koncipován jako čtyřmístný a dominuje mu světlá kůže, dřevěná podlaha a opět velice elegantní a jednoduché tvary.

Elektromobily | Premiéry | Technika | Zajímavosti | Luxusní auta | Palivo | Sportovní auta

Pininfarina Cambiano: luxus pro čtyři představen (26x foto)

Pohon automobilu mají na starost celkem čtyři elektromotory, každý o výkonu 82 koní, krátkodobě jsou ovšem schopny vyvinout výkon až 204 koní. Studie váží celkem 1700 kilogramů, ale díky výkonným elektromotorům zvládne i tak Cambiano stovku za 4,2 s a maximální rychlost až 275 km/h. Elektrická energie je uložena v lithium-iontových akumulátorech, přičemž jejich kapacita stačí na dojezd 200 km. Dalších 600 km k dobru však přidá turbína spalující naftu.  

Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Ford Focus 0
Rok výroby: 2007
Stav: 139 622 km
Cena: 75 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2007
Stav: 147 534 km
Cena: 75 000 Kč
Ford Mondeo 0
Rok výroby: 2008
Stav: 122 975 km
Cena: 115 000 Kč
Test Subaru Forester XT MY16: Změna, která potěší

Subaru Forester XT MY16

Subaru Forester má za sebou lehkou modernizaci. Co se změnilo a jaký je výsledek v praxi?

včera | Lukáš Dittrich | 1 příspěvek
Test ojetiny: Volkswagen Golf by byl skvělý, nebýt nemocí motorů TSI

Test ojetiny: Volkswagen Golf

Šestá generace Golfu představuje jistotu s dieselem nebo atmosférickým benzinovým motorem. U jednotek TSI je potřeba vybírat opatrně.

28.  6.  2016 | Dalibor Žák | 45 příspěvků
Test Seat Ibiza Cupra: Vstupenka do světa radosti a rychlosti

Seat Ibiza Cupra

Seat z povzdálí útočí na přední příčky mezi rychlými kompaktními hatchbacky. Bez velkého tyjátru Ibiza Cupra přezbrojila na větší motor a vyměnila automat za manuál. Jak moc skvělá je?

26.  6.  2016 | Ondřej Lilling | 8 příspěvků