Pininfarina Cambiano: jednoduchá elegance představena

Pininfarina Cambiano: jednoduchá elegance představena

Designérské studio Pininfarina prezentuje v Ženevě studii Cambiano. Vůz s čistými liniemi je už na první pohled velmi elegantní. Interiér je koncipován jako čtyřmístný a dominuje mu světlá kůže, dřevěná podlaha a opět velice elegantní a jednoduché tvary.

Elektromobily | Premiéry | Technika | Zajímavosti | Luxusní auta | Palivo | Sportovní auta

Pininfarina Cambiano: luxus pro čtyři představen (26x foto)

Pohon automobilu mají na starost celkem čtyři elektromotory, každý o výkonu 82 koní, krátkodobě jsou ovšem schopny vyvinout výkon až 204 koní. Studie váží celkem 1700 kilogramů, ale díky výkonným elektromotorům zvládne i tak Cambiano stovku za 4,2 s a maximální rychlost až 275 km/h. Elektrická energie je uložena v lithium-iontových akumulátorech, přičemž jejich kapacita stačí na dojezd 200 km. Dalších 600 km k dobru však přidá turbína spalující naftu.  

Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Ford Focus 0
Rok výroby: 2007
Stav: 139 622 km
Cena: 75 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2007
Stav: 147 534 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Test Hyundai H350 Van 2.5 CRDi 125 kW: Povedená dodávka

Hyundai H350 Van

Můžete mít rádi osobní auta, veterány, nebo třeba sporťáky, ale dříve či později nastane chvíle, kdy se bude hodit opravdu velká dodávka. A přesně v ten moment vás bude chtít oslovit kromě zavedených značek nově také Hyundai.

dnes | Lukáš Dittrich | 5 příspěvků
Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Škoda Octavia 1.0 TSI

Tak jak je to s tím tříválcem v Octavii? Je to absolutní nesmysl, za který si Škoda zaslouží kompletní zatracení, nebo to je trochu jinak?

21.  8.  2016 | Lukáš Dittrich | 309 příspěvků
Test Subaru XV 2.0i Lineartronic: Polem nepolem

Subaru XV 2.0i Lineartronic

Nejmenší model japonské automobilky prodělal poměrně zásadní změny. Má jinak naladěný podvozek, pozměněný vzhled a mnohem příznivější cenu.

16.  8.  2016 | Ondřej Lilling | 64 příspěvků