Pikes Peak 2012: nehoda posádky Jeremy Foley – Jurij Kuzněcov

Pikes Peak 2012 je minulostí. Kvůli rozsáhlým požárům byl původní termín přesunut na začátek srpna. Možná si vzpomenete na loňský rekord Japonce Nobuhiro Tajimi, který se svým speciálem zdolal trať v čase pod deset minut. Loňský vítěz letos startoval s elektromobilem a měl smůlu, protože po dvou kilometrech vypověděla službu technika a bylo po závodě.

Video | Sport | Suzuki

Na vrchol Pikes Peak pod deset minut s Japoncem Tajimou (video)

Smůlu měla také posádka Jeremy Foley – Jurij Kuzněcov. Řidič závodního Mitsubishi Lancer nezvládl levotočivou zatáčku a následoval dlouhý pád. Naštěstí se nikomu nic vážného nestalo. Vítězem se letos stal Rhys Millen se speciálem Hyundai Genesis Coupe. Jeho čas má hodnotu 9 minut a 46,164 sekund. Nutno podotknout, že letos už se jelo po asfaltu od startu až do cíle. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2011
Stav: 84 761 km
Cena: 129 000 Kč
Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 121 058 km
Cena: 165 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2012
Stav: 74 208 km
Cena: 117 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků