PG Elektrus: elektrický sporťák za šest milionů

Společnost PG Elektrus představila novinku v podobě modelu e-Roadster. Název říká vše. Jde o elektromobil s karoserií roadster a designem ve stylu Lotusu Elise. Základní parametry zní velice slibně. Elektromotor zvládne vyprodukovat 272 koní, 350 Nm, maximální rychlost je údajně za hranicí 300 km/h a zrychlení z nuly na stovku zase nepřekročí čas tří vteřin. Dojezd při normální jízdě by měl dosáhnout na 350 km.

Elektromobily | BMW | Tesla | BMW řada 5 | Elon Musk

Tesla Model S: elektricky proti BMW M5

Typ akumulátorů a jejich kapacitu výrobce nezveřejnil. Každopádně velkým problémem zcela určitě byla hmotnost, a pokud oficiální údaje nelžou, pak se tento problém podařilo úspěšně vyřešit. Vůz je celý vyrobený z lehkých materiálů, konkrétně karbonu a plastu. Karbon pak byl použit také na disky kol. V plánu je výroba série čítající 667 kusů. Rozsáhlé množství drahých materiálů nejspíš zapříčinilo nemalou pořizovací cenu. Ta přesahuje šest milionů Kč. 

BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 143 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2008
Stav: 120 724 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 2.993
Rok výroby: 2006
Stav: 106 678 km
Cena: 185 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek