Peugeot zřejmě sloučí řady 407 a 607 do jedné, číslo jistě uhádnete

Nic si nenamlouvejme, ale Peugeoty 407 a 607 nejsou žádnými bestsellery. Nejde však přitom pouze o značku Peugeot, ale velkým sedanům (byť s příležitostně dostupnou verzí kombi) v současnosti zrovna pšenka nekvete, protože i moderní vozy nižší střední třídy již často nabízí moderní techniku, širokou výbavu, jistou dávku reprezentativnosti i prostor pro rodinu a její zavazadla.

Nový šéf koncernu PSA Philippe Varin před několika dny představil vizi budoucího modelu 508, jenž by měl nahradit zároveň stvající typ 407 i citelně dosluhující 607. Detaily neznáme, ale zákulisní informace hovoří celkem jasně, navíc čas běží a Peugeot jej poněkud zameškal logickou koncentrací na menší vozy a crossovery. Proto si nyní zahrajeme na věštírnu a pokusíme se předpovědět, že studie vozu 508 se objeví příští rok na autosalonu v Paříži, zatímco sériové provedení spatří světlo světa roku 2011 v Ženevě. A pro úplnost dodáme, že posledním Peugeotem s pětkou na začátku typického třímístného kódového označení byl model 505 představený přesně před třiceti lety.

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků