Peugeot začíná odhalovat něco pro Paříž, nikdo ale neví co (první foto)

Mohlo by se zdát, že představením modelu 508 vyčerpal Peugeot pro domácí autosalon všechny své trumfy. Ale to by byl omyl, Francouzi mají v rukávu ještě něco a nestydí se za to.

I když možná stydí. Dosud nám totiž byly předloženy jen tři snímky, které nápadně připomínají to, co nám před pár dny ukázalo Lamborghini, tedy nic. Z přiložených fotografií lze nabýt snad jen jistoty, že to bude auto (jaké překvapení, na autosalonu) a bude mít světla.

Nic podrobnějšího jsme se od Peugeotu nedozvěděli, a tak si musíme počkat na další, snad konkrétnější upoutávku. Při pohledu do křišťálové koule se mi ale zdá, že to bude něco s turbodieselovým hybridem, pohonem všech kol a automatickou převodovkou. Uvidíme...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Peugeot ukáže v Paříži toto. Pěkné auto, jen co je pravda...
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 8 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků