"Provozní náklady automobilka vyčíslila na 0,9 až dvě eura (24,6 až 54,7 Kč) na 100 km."Jak se vlastně k takovému vyčíslení dojde a z čeho se vychází?
Tipnul bych si že počítají jen cenu proudu a to ještě možná bez DPH a taktně pomlčí o amortizaci akumulátorů, nákladech na pneu a další spotřebák, pravidelný servis apod.Aby při normované spotřebě 13,2 kWh/100 km dosáhli náklady 24,60Kč/100km, musí mít proud za 1,86 Kč/kWh. Solidní cena ! :-)
To by bylo při 100% účinnosti nabíjení, ale to samosebou nejde, takže ta jejich cena za 1 kWh musí být ještě menší, někde kolem 1,50 Kč. A kdo z vás to má? :-)
Ten max dojezd cca 170km je počítán s plně naloženou nebo spíše s prázdnou dodávkou?
predpokladam ze v duchu marketingu to bude s prazdnou karou, prefuknutymi pneu az na prasknutie, vodicom pozicanym z najblizsieho dzokejoveho klubu, stalou vyrovnanou rychlostou 2o kmh a vypnutym vsetkym moznym co sa len vypnut da. Katalogovy ''papier'' proti tomu rozhodne protestovat nebude
54 na kilometr? není to spís na 100 kilometru?
Provozní náklady automobilka vyčíslila na 0,9 až dvě eura (24,6 až 54,7 Kč) na kilometr. "To se fakt vyplatí."
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.