Peugeot v Paříži odhalí revoluční koncept

Francouzská automobilka Peugeot avizovala představení zcela nové studie z řady RC, která kromě unikátních designových prvků přinese i několik technologických řešení budoucnosti. Svalnatý koncept se lvem na přídi je však ještě stále zahalen rouškou tajemství, a tak si musíme vystačit pouze s několika strohými informacemi.

Podle automobilky je nový koncept nositelem designové moderny a zajímavých technologických řešení, které automobilka hodlá do praxe uvést již v příštích letech. Jméno konceptu zatím taky neznáme a víme jen, že název bude obsahovat písmena RC. Nový koncept bude plně funkční, čili nebude chybět pohonná jednotka, která by měla mít výkon přes 300 koní a zároveň velmi nízké emise CO2. Druhý typ pohonu by měl zabezpečovat elektromotor.

Předpokládáme, že automobilka uvolní více snímků a informací těsně před oficiálním představením na Pařížském autosalonu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Peugeot „...RC...”
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků