Peugeot v červnu: 206+ za 199 900 Kč, 308 od 299 900 Kč a verze Sportium k tomu

V červnu se díky nové akční nabídce Peugeot dostaly dva modely pod svoji historicky nejnižší cenovou hranici. Jedním z nich je pětidveřový Peugeot 206+ za cenu od 199 900 Kč a druhým Peugeot 308 od 299 900 Kč. Pětidveřová verze modelu 308 za tuto cenu nabízí např. čtyři airbagy, rádio s CD a MP3, elektricky stavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka aj.

Pro ještě náročnější zákazníky je připravená speciální série 308 Sportium 1,6 VTi 120 k s širokou řadou nadstandardních doplňků (ESP, tempomat, zadní parkovací asistent, 17“ hliníková kola, aj.) za cenu od 349 900 Kč. Vůz vybavený výkonnějším motorem o výkonu 156 k pak lze zakoupit za cenu od 399 900 Kč.

Speciální sérii 207 Sportium pak ocení příznivci malých vozů obdařených vysokou mírou pohodlí a originálním designem. Bohatě vybavený pětidveřový model s motorizací 1,4 16V VTi 95k je v prodeji za cenu od 289 900 Kč. První cena zástupce „klasické“ modelové řady 207 pak začíná na hranici 229 900 Kč. Pro obě modelové řady - 207 i 308 - jsou speciální série Sportium k dispozici i v provedení SW. Další speciální série, Peugeot 107 5P Urban Move 1,0, je pak nabízena za akční cenu od 204 150 Kč.

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků