Peugeot už začal přijímat objednávky na iOn, s ročním předstihem

14 komentářů

menetekel
4. února • 20:16

:-( Už se ukazuje vliv monopolů a kartelů v ropě, čeho se obávají. želidi budou jezdit levně!!!
Tahle hrůza jim nedá spát a tak vymysleli trik. El -mobilyy budou prostě tak draqhé ,že si nikdo¨nekoupí ! Tím je problém vyřešen aspoň na dalších 10 let. Automobilky taky můžou vydechnout, protože mají jiné starosti - co s nadvýrobou? a teď by jim braly kšefty nějací trpaslíci na proud! ANI NÁHODOU !

kos
17. listopadu • 20:53

Co je to za nesmysl na těch dveřích? Kdy už konečně přestanou výrobci elektromobilů celý svět mystifikovat? Copak elektřina roste na stromech jako jablka? To co nevypustí tenhle skrček z výfuku, vyletí z komína nejbližší tepelný elektrárny! Už dávno se přišlo na to, že elektromobil ekologický není, pokud se bude elektřina vyrábět jako dosud. Jenže byznys je holt byznys a tupé ovečky se nechávají tak snadno obelhávat...

Pavel
18. listopadu • 19:40

Mystifikují úplně stejně jako výrobci aut s klasickými spalovacími motory, kteří zveřejňují ve svých prospektech údaje o CO2. Nebo si snad myslíte, že benzín a nafta rostou v kanystrech na stromě ? Ne, ropa se musí zpracovat v rafinerii, která potřebuje velké množství energie a k tomu ještě chemická výroba aditiv atd.

Radek Ondrášík
17. listopadu • 21:20

Mohu pozadat o nejaky odkaz na to, kde se to vyresilo?

kos
17. listopadu • 22:00

Tady je třeba pár slov o studii NRC z USA:
http://digiweb.ihned.cz/c1-38719030-elektromobily-nejsou-ekologictejsi-nez-klasicka-auta , ale situace jinde ve světě je ještě mnohem horší, snad kromě jediné Francie. A to nemluvím o státech, kde mají velký podíl dieselové elektrárny. Dalším obrovským problémem, který se bude raketovou rychlostí kumulovat, jsou baterie. Všichni výrobci se dušují, jak je ekologicky zrecyklují, ale pravda je taková, že nikdo neví jak. Ono je totiž rozdíl recyklovat tuny článků nebo milióny tun. Elektromobil je určitě fajn, ale jen jako dopravní prostředek uvnitř zalidněného města. Určitě ne jako nový dopravní prostředek pro celou planetu, jak nám ho nyní výrobci prezentují.

Radek Ondrášík
17. listopadu • 22:37

:) cetl jste tu studii, nebo jen ten clanek? Asi jenom ten clanek co?Jinak samozrejme, ze systemy elektromobilu nejsou jeste plne efektivni, nicmene cesta k cili vede pouze tim, ze urcitou dobu neni neco uplne dokonale. Dnesni motory taky prosly sto letym vyvojem, aby byly takove jake jsou. Bez toho, aby probehl vyvoj a postupna aplikace na trh se nicemu nedobereme. Zadne definitivni a dokonale reseni bez tech mezistupnu nikdy neprislo.Navic dobrou ukazkou toho, jak je dana vec energeticky narocna se ukazuje v cene. Cena odrazi naklady a naklady tvori energie. takze pokud elektromobil stoji stejne jako jine auto, pak spotrebuje napr. pro vyrobu stejne mnozstvi energie.Nasledny provoz - ono je mnohem efektivnejsi vyrobit kvantum energie v jednom miste, samozrejme distribucni sit, ucinnost akumulatoru, elektormotoru tu bilanci posunuje jinam, ale je to zase o tom, ze realne zacaly elektormobily tak pred dvemi-tremi lety. Tedy vyvoj je pomerne kratky.Pamatuji jeste dobu, je to tak 5 let? jak v CR vyvijeli starter integrovany s alternatorem a jak to bylo neskutecne komplikovane vymyslet a vyrobit. Dnes je to naprosta samozrejmost. A takovych veci je mraky. Kdyz se to nezacne prodavat, nikdy nevznikonou lepsi akumulatory s lepsi vydrzi, ktere budou ekologictejsi, nevzniknou jine veci.Tezko rict, co bude dopravnim systemem budoucnosti, mam za to, ze ani jedno z toho, co je ted. Ale taky je otazkou o jak dlouhem horizontu se bavime.

Danda
17. listopadu • 1:54

Co dodat.. ano, umím si představit naduplou 407kupé za ty peníze, ale pseudohybrid? Nesmysl.. postrádám smysl hybridů... lecjaký moderní diesel dnes žere 3litry na sto.... to u mne je dostatečně úsporné.... a nestojí mě to milion,....

ZocelenyDrapalik
17. listopadu • 23:42

Uzasne myslenky konce minuleho stoleti. Udivujici, ze je stale nekdo opakuje. Co dodat? Toto auto neni hybrid, natoz pseudohybrid.

Pavel
17. listopadu • 14:59

Lecjaký moderní diesel jezdí za 3 litry nafty ? Napiš aspoň 3 ;-)

xxx
17. listopadu • 13:29

ANO ANO ANO, vsetci su koko*i a hlupaci, len TY nas najvyssi a jediny mas pravdu.Uz len aby si sa vratil skade si prisiel, do pic*. A nerozculuj sa, kok*t tam patri.

BHudak
17. listopadu • 16:28

koukám retardi se najdou všude :-D

Radek Ondrášík
17. listopadu • 9:45

No vidis a presto je dost, tech, co ten nesmysl koupi.

LuThOr
17. listopadu • 13:56

Přesně tak, najdou se lidi co si to auto koupí, stejně se najdou i ti, kteří ho budou odmítat. Jen se divím té ceně, jedná se o převzatou licenci a přestavba do vlastního kabátu je nestála tak moc, jako kdyby vyvýjeli nový vůz...třeba se vidí na pozici firmy Apple..špičková věc se špičkovou marží :-)

Radek Ondrášík
17. listopadu • 14:34

No pokud mne zrak nemyli, tak o cene toho Peugeotu se tam vubec nemluvi. Pouze se tam zminuje cena Mitsubishi a spekuluje se, zda bude stat Peugeto stejne nebo ne.Takze je to jeden z prvnich elektromobilu, takze pocitam, ze pod 800tisic. to pujde jenom tezko.

Doporučujeme

Články odjinud