Peugeot už začal přijímat objednávky na iOn, s ročním předstihem

I navzdory tomu, že do uvedení elektromobilo iOn se znakem Peugeotu zbývá ještě zhruba jeden rok, britští prodejci již začali přijímat předběžné objednávky. Tomuto faktu navíc pomáhá i rozmáhající se reklamní kampaň, která je zřejmě příčinou, proč přijímaní objednávek umožnili dealeři již teď.

Připomeňme, že Peugeot iOn, stejně jako nedávno odhalený Citroen C-Zero, jsou modely vycházející z Mitsubishi i-MiEV, který je vyhrazen čistě pro asijské trhy. Čtyřmístný, 3,48 metrů dlouhý kompaktní model bude poháněn elektromotorem s výkonem 64 koní, dosáhne maximální rychlosti 130 km/h a na plné nabití zvládne ujet zhruba 120 km, což pro nenáročného motoristu může být i celkem postačující.
Zajímavá má přitom být pořizovací i cena. Jelikož se k této otázce Peugeot zatím nevyjádřil, vycházet můžeme pouze z ceny japonského Mitsubishi i-MiEV, na jehož pořízení je potřebných až 51 300 dolarů (zhruba 900 000 Kč). To je skoro dvakrát tolik, kolik zaplatíte třeba za hybridní Toyotu Prius, takže zajímavá cena to sice je, ale asi trochu jiným způsobem, než by si Peugeot přál. Výrobce tedy s cenou pro Evropu bude muset něco udělat, v dnešních podmínkách a za výše uvedenou sumu by byl tento moderní ekoauotomobil neprodejný i v očích pravověrných eko-fanoušků...
Klepněte pro větší obrázek 
Peugeot iOn
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 179 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 128 191 km
Cena: 125 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 130 234 km
Cena: 140 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků