Peugeot RCZ je v ohrožení, v plánech pro něj není místo

Šéf koncernu PSA Peugeot-Citroën Carlos Tavares plánuje radikálně ořezat modelovou paletu celého koncernu, tedy značek Peugeot, Citroën a DS. Z původních 45 aut chce zúžit výběr na 26 vozů vyráběných na pouhých dvou platformách.

Pro magazín Autocar také řekl, že se chce zaměřit na výrobu sportovních modelů postavených na mainstreamových vozech, čímž se skutečně stahují mračna nad jinak docela schopným kupé RCZ. Sice technicky vychází z hatchbacku Peugeot 308, ale výroba samostatné karoserie není levná.

Testy | Kupé | Peugeot

Test Peugeot RCZ R: Zběsilost v srdci

Navíc se má prý Peugeot zaměřit na dokončení vývoje modelů jako je 308 R a spoustu času a investic také spolkne rozjezd samostatné značky DS, která má posunout techniku Citroënu blíže prémiovému segmentu.

Tavares také přiznal, že čistý elektromobil moc nedává smysl a že chce uvést na trh hlavně plug-in hybridy, které mají u zákazníků větší šanci. Zároveň se také vyjádřil k novému hybridu na vzduch, tedy technologii HybridAir. Podle Tavarese je potřeba pro tento druh pohonu najít strategického partnera v jiné automobilce.

Peugeot 407 2.7
Rok výroby: 2009
Stav: 114 717 km
Cena: 159 000 Kč
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 307 1.997
Rok výroby: 2003
Stav: 170 389 km
Cena: 35 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek