Peugeot přivezl do Ženevy omlazený model 208

V červnu 2015 půjde do prodeje faceliftovaný Peugeot 208, který si odbyl svou výstavní premiéru právě teď v Ženevě. Žádné velké překvapení se nekoná, francouzská automobilka zapracovala pouze na výbavě a motorech. I koncepce interiéru s nezvykle malým volantem vozu zůstala.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ekologická verze Blue se ukazuje v oranžové barvě. Jak logické... Hlavní ale je, že podle tabulky jezdí za tři litry nafty na 100 km. Francie chce přitom naftová auta dostat ze silnic

Zajímavé je, že v Ženevě se Peugeot chlubí ekologickou verzi Blue, kterou vystavil v oranžové barvě. No, to je samozřejmě jedno. Důležité je, že podle tabulek jezdí malý Peugeot 208 1.6 BlueHDI za pouhé tři litry na 100 km ve svém nejekologičtějším provedení.

Testy | Kombi | Peugeot

Dlouhodobý test: Peugeot 308 SW 1.2 PureTech EAT6

Naftový motor 1.6 HDI má výkon 75, 100 nebo dokonce 120 koní. Benzín spaluje tříválec 1,2 l, který může mít s přeplňováním výkon až 110 koní a může být spojen i s automatem. Verze Peugeot 208 GTI prochází dál prakticky bez větších změn.

Vedle omlazené 208 ukázala automobilka Peugeot také již dobře známé koncepty Onyx a Quartz z dřívějších autosalonů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků