Peugeot přivezl do Ženevy omlazený model 208

V červnu 2015 půjde do prodeje faceliftovaný Peugeot 208, který si odbyl svou výstavní premiéru právě teď v Ženevě. Žádné velké překvapení se nekoná, francouzská automobilka zapracovala pouze na výbavě a motorech. I koncepce interiéru s nezvykle malým volantem vozu zůstala.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ekologická verze Blue se ukazuje v oranžové barvě. Jak logické... Hlavní ale je, že podle tabulky jezdí za tři litry nafty na 100 km. Francie chce přitom naftová auta dostat ze silnic

Zajímavé je, že v Ženevě se Peugeot chlubí ekologickou verzi Blue, kterou vystavil v oranžové barvě. No, to je samozřejmě jedno. Důležité je, že podle tabulek jezdí malý Peugeot 208 1.6 BlueHDI za pouhé tři litry na 100 km ve svém nejekologičtějším provedení.

Testy | Kombi | Peugeot

Dlouhodobý test: Peugeot 308 SW 1.2 PureTech EAT6

Naftový motor 1.6 HDI má výkon 75, 100 nebo dokonce 120 koní. Benzín spaluje tříválec 1,2 l, který může mít s přeplňováním výkon až 110 koní a může být spojen i s automatem. Verze Peugeot 208 GTI prochází dál prakticky bez větších změn.

Vedle omlazené 208 ukázala automobilka Peugeot také již dobře známé koncepty Onyx a Quartz z dřívějších autosalonů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 179 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 128 191 km
Cena: 125 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 130 234 km
Cena: 140 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků