Peugeot připravuje sportovní crossover 3008 GTI s motorem 1.6 THP

Peugeot pravděpodobně přiveze na pařížský autosalon sportovní verzi nové generace crossoveru 3008. Půjde o model Peugeot 3008 GTI a pod kapotou najdeme poladěnou verzi benzinového přeplňovaného motoru 1.6 THP. Lze tak usuzovat z několika tajuplných upoutávek, které Peugeot vypustil do světa.

Klepněte pro větší obrázek
Tohle je prozatím první upoutávka,
kterou Peugeot ukázal na svém twitterovém účtu

Máme se podle Peugeotu těšit na něco, co jsme rozhodně nečekali a co už je na nás připravené. A protože na již zvěřejněném snímku na Twitteru je vidět kus nové generace crossoveru 3008 s velkým zadním spoilerem, lze usuzovat právě na sportovní provedení GTI.

Testy | Sportovní auta | Srovnávací testy | Hatchbacky | Honda | Peugeot | Seat | Honda Civic

Srovnání: Peugeot 308 GTi vs. Seat Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

O rychlých crossoverech francouzské značky se navíc spekuluje už delší dobu. Má to být jakýsi duchovní nástupce modelu RC-Z, neboť dnes už kupé příliš netáhnou, zákazníci chtějí právě crossovery. Peugeot 3008 GTI by navíc přišel do svého segmentu jako jeden z prvních, sportovní Renault Captur od divize R.S. se teprve připravuje.

Byla by to zajímavá alternativa například k Mini Countryman JCW. Pokud jde o motor, dá se u Peugeotu 3008 GTI očekávat jednotka 1.6 THP laděná až na 200 kW (272 k). Síla bude směřovat zřejmě jen na přední kola.

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků