Peugeot představí v Paříži koncept hybridního SUV s výkonem 500 koní

Francouzská automobilka Peugeot představí na svém domácím autosalonu koncept hybridního crossoveru, který nabídne celkový výkon 367 kW (500 k). Jako základ posloužila platforma, na které stojí stávající 308. Nechybí takzvaný i-Cocpit ani možnost jezdit pouze s využitím elektrické energie.

Testy | Hatchbacky | Peugeot

Test Peugeot 308 1.2 e-THP: Tříválcové překvapení

Nová studie se jmenuje Quartz. Auto jako takové je dlouhé 4,5 m, široké 2060 mm a stojí na discích o velikosti 23 palců. Podle nastavení podvozku se světlá výška pohybuje v rozmezí od 300 do 350 mm. Pneumatiky dodala společnost Continental.

Hybridní pohonná jednotka je složena z přeplňované benzinové šestnáctistovky THP naladěné na 198 kW (270 k) a 330 Nm, u každé nápravy je pak umístěn elektromotor disponující výkonem 85 kW (116 k). Řidič má k dispozici šestistupňovou automatickou převodovku.

Zajímavosti | Video | Off-roady | Design | Peugeot

Dakarské monstrum značky Peugeot na nových fotkách (+video)

Na výběr jsou tři režimy jízdy. V čistě elektrickém ZEV ujede tento koncept až 50 kilometrů, režim Road aktivuje pouze spalovací jednotku a přední elektromotor, ten zadní se přidá až po aktivaci režimu Race.

Peugeot Quartz naznačuje podobu budoucích vrcholných sportovních modelů této značky.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků