Peugeot Partner nově až pro sedm cestujících

Osobní verze Peugeotu Partner Tepee doplňuje svou nabídku o sedmimístnou verzi. Tato varianta je alternativou ke kompaktním MPV a ve srovnání s nimi se snaží vyniknout svou variabilitou. Nový Partner Tepee je totiž vybaven sedmi samostatnými sedadly a všechna zadní sedadla jsou sklopná a vyjímatelná. Interiér této odvozené osobní verze se tak může přizpůsobit aktuálním přáním majitele a být vším od prostorné dodávky až po vůz pro velkou rodinu.

Komfortu sezení ve třetí řadě byla v Tepee věnována maximální pozornost. V porovnání s pětimístnou verzí byla sedadla ve druhé řadě zvýšena o 42 mm a posunuta o 90 mm vpřed, aby vzniklo co nejvíce místa pro nohy pasažérů sedících zcela vzadu. Sedadla v obou zadních řadách lze složit, vyklopit do svislé polohy a samostatně vyjmout. Hmotnost sedadel ve 2. řadě je 14 kg a sedadla ve 3. řadě váží jen 12 kg. Sedadla v poslední řadě jsou přístupná sklopením bočních sedadel v prostřední řadě.

V úrovni podlahy v zadní části najdeme tři dodatečné odkládací prostory, z nichž jeden slouží pro uschování složeného krytu zavazadel. Cestující v druhé řadě mají k dispozici sklopné stolky a mohou nastavit sklon svého opěradla. Objem zavazadlového prostoru v sedmimístné konfiguraci je 100 l pod krytem, se sklopenými sedadly ve třetí řadě se zvýší na 470 l a pokud sedadla v této řadě vyjmete, činí objem 650 l.

V nabídce Tepee zůstávají i v sedmimístné verzi zážehové i vznětové motory 1,6 a výkony od 75 do 110 koní, vybavené pětistupňovou manuální převodovkou.

Sedmimístný Partner Tepee je k dispozici ve verzích Premium a Outdoor a čeští zákazníci si jej mohou objednat již nyní. Sedmimístná varianta je nabízena jako doplněk v kombinaci s bočními airbagy za cenu 30 900 Kč vč. DPH. 

Klepněte pro větší obrázek

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků