Peugeot Partner nově až pro sedm cestujících

Osobní verze Peugeotu Partner Tepee doplňuje svou nabídku o sedmimístnou verzi. Tato varianta je alternativou ke kompaktním MPV a ve srovnání s nimi se snaží vyniknout svou variabilitou. Nový Partner Tepee je totiž vybaven sedmi samostatnými sedadly a všechna zadní sedadla jsou sklopná a vyjímatelná. Interiér této odvozené osobní verze se tak může přizpůsobit aktuálním přáním majitele a být vším od prostorné dodávky až po vůz pro velkou rodinu.

Komfortu sezení ve třetí řadě byla v Tepee věnována maximální pozornost. V porovnání s pětimístnou verzí byla sedadla ve druhé řadě zvýšena o 42 mm a posunuta o 90 mm vpřed, aby vzniklo co nejvíce místa pro nohy pasažérů sedících zcela vzadu. Sedadla v obou zadních řadách lze složit, vyklopit do svislé polohy a samostatně vyjmout. Hmotnost sedadel ve 2. řadě je 14 kg a sedadla ve 3. řadě váží jen 12 kg. Sedadla v poslední řadě jsou přístupná sklopením bočních sedadel v prostřední řadě.

V úrovni podlahy v zadní části najdeme tři dodatečné odkládací prostory, z nichž jeden slouží pro uschování složeného krytu zavazadel. Cestující v druhé řadě mají k dispozici sklopné stolky a mohou nastavit sklon svého opěradla. Objem zavazadlového prostoru v sedmimístné konfiguraci je 100 l pod krytem, se sklopenými sedadly ve třetí řadě se zvýší na 470 l a pokud sedadla v této řadě vyjmete, činí objem 650 l.

V nabídce Tepee zůstávají i v sedmimístné verzi zážehové i vznětové motory 1,6 a výkony od 75 do 110 koní, vybavené pětistupňovou manuální převodovkou.

Sedmimístný Partner Tepee je k dispozici ve verzích Premium a Outdoor a čeští zákazníci si jej mohou objednat již nyní. Sedmimístná varianta je nabízena jako doplněk v kombinaci s bočními airbagy za cenu 30 900 Kč vč. DPH. 

Klepněte pro větší obrázek

Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 179 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 128 191 km
Cena: 125 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 130 234 km
Cena: 140 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků