Peugeot Partner a Tepee dostaly dotykový displej a úspornější motory

Na autosalonu v Alžírsku představí Peugeot faceliftovanou verzi oblíbené malé dodávky i z ní odvozeného velkoprostorového modelu.

Peugeot Partner a jeho osobní dvojče Partner Tepee dostaly facelift. Hranatější příď odpovídá aktuálnímu designovému slohu značky. Interiér si zachoval původní architekturu, na palubní desce však přibyl velký dotykový displej multimediálního systému.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Exteriér se změnil víc než interiér, ve kterém je hlavní novinkou 7" dotykový displej

Díky němu se Partner Tepee naučil kamarádit s chytrými telefony – systém podporuje protokoly MirrorLink i Carplay. Přes Bluetooth handsfree je možné komunikovat s hlasovým ovládáním telefonu, například virtuální asistentkou Siri v iPhone.

Všechny motory vykazují pokles emisí CO2 a tedy i spotřeby – alespoň v homologačním měřicím cyklu. Nejúspornější motorizací Partneru Tepee je diesel 1.6 BlueHDI 100 k s emisemi CO2 109 g/km. K dispozici je také zážehová šestnáctistovka. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Součástí řady Partner je i užitkový elektromobil Partner Electric

Modernizovaný Peugeot Partner i Partner Tepee budou mít premiéru na autosalonu v… nikoliv v Ženevě, ale v Alžírsku. Automobilka uvádí, že 27 % všech Partnerů se prodá mimo Evropu.

Podrobnosti se dozvíte z přiložené tiskové zprávy:

Zobrazit tiskovou zprávu

 

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků