Peugeot nabídne k Partneru Tepee nový benzínový čtyřválec 1,6 VTi

Zástupce francouzského lva v segmentu kompaktních MPV, Partner Tepee bude od příštího měsíce nabízen s novým benzínovým čtyřválcem 1,6 VTi. Ten nahradí současně nabízenou 16tiventilovou jednotku, od které se liší nejen výkonem ale i technickou propracovaností, čímž se pro účely tohoto modelu hodí víc a stane se vhodnou variantou pro zaryté odpůrce dieselových agregátů. Novinka disponuje výkonem 120 koní při 6 000 ot./min. a maximálním točivým momentem 175 Nm, jenž dosáhne při 4 250 ot./min.

O tom, že nejde o žádného sprintera, ale rodinně zaměřeného kliďase svědčí i fakt, že stovku z klidu pokoří za 13,4 sekund a ručička tachometru se zastaví při 177 km/h. Oproti předchozí 1,6 se však tato novinka může pochlubit o 12,5 procent nižší kombinovanou spotřebou, která se nyní pohybuje kolem 7,2 l/100 km.  Motor splňující normu Euro 5 vypustí na jeden kilometr pouze 169 gramů emisí CO2.
Klepněte pro větší obrázek 
Peugeot Partner Tepee
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 162 415 km
Cena: 110 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 139 809 km
Cena: 144 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků