Peugeot nabídne k Partneru Tepee nový benzínový čtyřválec 1,6 VTi

Zástupce francouzského lva v segmentu kompaktních MPV, Partner Tepee bude od příštího měsíce nabízen s novým benzínovým čtyřválcem 1,6 VTi. Ten nahradí současně nabízenou 16tiventilovou jednotku, od které se liší nejen výkonem ale i technickou propracovaností, čímž se pro účely tohoto modelu hodí víc a stane se vhodnou variantou pro zaryté odpůrce dieselových agregátů. Novinka disponuje výkonem 120 koní při 6 000 ot./min. a maximálním točivým momentem 175 Nm, jenž dosáhne při 4 250 ot./min.

O tom, že nejde o žádného sprintera, ale rodinně zaměřeného kliďase svědčí i fakt, že stovku z klidu pokoří za 13,4 sekund a ručička tachometru se zastaví při 177 km/h. Oproti předchozí 1,6 se však tato novinka může pochlubit o 12,5 procent nižší kombinovanou spotřebou, která se nyní pohybuje kolem 7,2 l/100 km.  Motor splňující normu Euro 5 vypustí na jeden kilometr pouze 169 gramů emisí CO2.
Klepněte pro větší obrázek 
Peugeot Partner Tepee
Peugeot 407 1.997
Rok výroby: 2005
Stav: 329 556 km
Cena: 39 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 135 442 km
Cena: 145 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 149 371 km
Cena: 119 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků