Kdo si toto koupí (nebo pronajme)?
Cena měsíčního pronájmu, ale i vzhled samotného vozu mi připadají jako by to byl jen další produkt, který má lidi od elektromobilu spíše odradit - a myslím že náhoda to není. Peugeot má přece tolik skvěle vypadajících konceptů které by určitě vypadaly mnohem lépe než toto pojízdné - ani nevím jak to nazvat je to prostě hnusné. Moje shrnutí - když si k nákladům na měsíční pronájem přičtu provozní náklady - díky peugeote ale tohle nemusíš ani pouštět do výroby!!!! Jo hold ropná loby bude mít ještě dlouho rozhodující slovo - bohužel.
Nač potřebuju záruku na baterky, když mám auto jen v pronájmu?
To je díky tomu jaké ty baterky sou a jak to je ukotvené v zákoně.Zjednodušeně záruka se nevztahuje na opotřebení. Ojedete pneumatiky tak si je zaplatíte. Pokud by na to byla jen zakona zaruka tak i aku by ste si měl zaplatit . A to byse vám asi moc nehodilo.
Když si půjčím auto v půjčovně, zaplatím za měsíc předem domluvené půjčovné (nebo nájemné) + benzín. Přece po mně nebude chtít majitel půjčovny další prachy, že jsem mu ojel gumy. Záruka je pojem ve vztahu výrobce (prodejce) vs. kupující. Jestli v nájmu není opotřebení, pak zaplatím i za ošoupaný volant, prosezené sedačky, unavené tlumiče, apod.. Za co pak ten nájem vlastně platím?
Hezké jako třetí čtvrté auto do rodiny. Myslím , že dobrý auto, ale bude samo záležet na smlouvě.Viděl bych to jako doplňkový auto k A6, nebo něčemu lešímu. Předpokládám, že úpravy rozvodů napětí do baráku by se do 500k vešly. Vytápěná garaž by vyšla snad na nějakou desítku ročne, tak proč ne.
Proč ne, když tomu za 5 let samotného provozu téhle šílenosti uvalíš 2× víc než za TCO srovnatelné "nákupní kabely pro služku". Jako "malý stylový doplněk k A6" bych pochopil něco jako Vitaru a nebo TT, ale ne tuhle hujerovinu...
"Provozní náklady se budou pohybovat v rozmezí 1,50 až 2 €/ 100 km" ...sa mi zdá dosť veľa...
Řekl bych málo.Za 5 let to chrastítko ve splátkách bude stát 740000,- bez jediného nabití, bez výměny pneumatik, pojištení a podobně.Takže pokud smlouva je na 5let a záruka na 5let nebo 50k Km najeto vychází mě 15kč na kylometr plus cena elektriny na nabití. Ta bude různá a v zimě jiná neži v letě.Základem je, že nevíme kolik km to ujede na kWU auta je dobrý počítat TCO
V podstatě je to tak jak píšeš, výpočet ale zas tak složitý není (ročně berme 250 cest do práce á 30+30km): A) Peugeot iOn: 60 měsíců á € 499, to máme cca 750 tisíc za kárku + dle cca 40 tisíc za elektriku při ujetí 75000 km. Pořízení rychlodobíjecí stanice do garáže radši ani neuvažuju a adrenalinové zážitky ze značkových servisů PSA snad ani netřeba zdůrazňovat. Něco málo povinného ručení, gumy, celkem si tak 800 tisíc - řekněte Wow!B) brenzínový Peugeot 107: 75000km á 2 koruny, 180 tisíc za kárku, pumpa i servis na každém rohu.Opět minimální povinné ručení, gumy a servis do 10 tisíc ročně: celkem cca 380 tisíc...Což bohužel znamená, že i pro výrobcem uváděný běžný denní režim je TCO téhle "ekologické" zoufalosti víc než 2× dražší než u srovnatelný benzíňáček made in Pardubice...
kolik te stoji benzin na 100 km?
Jak v čem - při šetrné jízdě v neobsazeném malolitrážním autě téhle kategorie tipuju tak 1,10-1,20 Kč/km (ale ne víc než 2 kačky/km)...
..je podobny ako mali v amerike v 90tych rokoch. Ale ta suma mesacneho najmu je strasne vysoka.. Za tych 5 rokov (zmluvne) by clovek zaplatil 30000 eur, a za tu cenu uz moze mat ine auticko..Inak povedane, kazdy si radsej kupi velkostne porovnatelne auto tak za 15000 eur a dalsich 15000 eur neprejazdi na benzine za 5 rokov ani nahodov (ak pocitame male auto na prevadzku v meste, na co je iON aj dimenzovany).
preco v 90tych rokoch? Teraz sa tam uz auta "neleasuju"?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.