Všechen ten jásot nad cenou nabíjení je třeba dát do kontextu s pořizovací cenou a cenou další sady baterií. Jejich životnost je dle výrobců bezbřehá, ale kdo má mobil, notebook a pod. ví své o výdrži a kapacitě Li-Fe. Navíc mají soudruzi problém s provozem v teplejších krajích (např. Kalifornie), kde rapidně klesá kapacita.
A ve studenych krajich je to jeste horsi, kvuli topeni.
Zatím elektromobily prodávají jen dotace a nařízení pseudostátu EU . Evropská komise je jako vícehlavý MAO. Sociální inženýři vedoucí stádo do záhuby.
Přesně tak, elektromobily žijí jen z dotací. Z přímých dotací od federální vlády je generován zázrak Tesla. Dotací je už jen to, že běžné phm jsou zatíženy cca 60% daní a phm pro elektrokáry není zdaněna vůbec (pardon teď je tam příplatek za fotovoltaiku- což je další zelená blbost).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.