Peugeot i0n můžete objednávat i v Česku

Také české zastoupení automobilky Peugeot v těchto dnech spouští možnost zadávání předběžných rezervací svého prvního elektrického vozu Peugeot i0n. Značka již podepsala dohody o záměru s devíti evropskými podniky a úřady na první velkoodběry a projekty sdílení vozidel více subjekty, takže nebudete jediní, kdo si tento vůz koupí.

Model i0n představuje v modelové řadě Peugeotu alternativu ke konvenčním vozům. Zákazníkům nabízí řešení mobility s nulovými přímými emisemi, se svými výkony a dojezdem 130 km přitom splňuje požadavky především městské přepravy. Více o možnostech Peugeotu i0n se dočtete v našem článku o sesterském Citroënu C-Zero.

Zajímavé je v této souvislosti oznámení, že Peugeot se považuje za světovou jedničku na trhu elektrických vozů. Se svým modelem 106 Electric, vyráběným v letech 1995 až 2003, je i dnes producentem, který prodal nejvíce vozů tohoto typu. Jestli bude úspěšný i s i0n, uvidíme již brzy.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Peugeot 407 2.7
Rok výroby: 2009
Stav: 114 717 km
Cena: 159 000 Kč
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 307 1.997
Rok výroby: 2003
Stav: 170 389 km
Cena: 35 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek