Peugeot i0n můžete objednávat i v Česku

Také české zastoupení automobilky Peugeot v těchto dnech spouští možnost zadávání předběžných rezervací svého prvního elektrického vozu Peugeot i0n. Značka již podepsala dohody o záměru s devíti evropskými podniky a úřady na první velkoodběry a projekty sdílení vozidel více subjekty, takže nebudete jediní, kdo si tento vůz koupí.

Model i0n představuje v modelové řadě Peugeotu alternativu ke konvenčním vozům. Zákazníkům nabízí řešení mobility s nulovými přímými emisemi, se svými výkony a dojezdem 130 km přitom splňuje požadavky především městské přepravy. Více o možnostech Peugeotu i0n se dočtete v našem článku o sesterském Citroënu C-Zero.

Zajímavé je v této souvislosti oznámení, že Peugeot se považuje za světovou jedničku na trhu elektrických vozů. Se svým modelem 106 Electric, vyráběným v letech 1995 až 2003, je i dnes producentem, který prodal nejvíce vozů tohoto typu. Jestli bude úspěšný i s i0n, uvidíme již brzy.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 162 415 km
Cena: 110 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 139 809 km
Cena: 144 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 51 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků