Peugeot i-Cockpit: Takhle budou vypadat interiéry francouzské značky

Peugeot přepracoval svou vizi interiéru i-Cockpit. Novinkou je například TFT displej místo analogových budíků před řidičem.

Francouzská automobilka Peugeot představila vizi interiéru blízké budoucnosti. Už podle fotografií je zřejmé, že to není žádný nereálný designový úlet, ale naprosto realizovatelná věc. Podle všeho se nově pojatý interiér dostane do většiny připravovaných modelů francouzské značky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Z interiéru nových Peugeotů zmizí další tlačítka a klasické analogové budíky uvolní místo multifunkčnímu TFT displeji. Nový je i zábavní systém s rychlejší odezvou. Podivně malý volant zůstane i nadále

Vše se točí kolem centrálního přístrojového panelu, který opouští klasické ručičkové analogové „budíky“ a zavádí multifunkční 12,3" TFT displej. Je to podobný přístup, který razí třeba Audi se svým multifunkčním displejem. Ten jsme mohli vyzkoušet třeba v Audi TT.

Testy | Kombi | Peugeot

Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Bylo to (většinou) fajn

Nový je i centrální dotykový displej s úhlopříčkou 8", který slouží k ovládání rádia, navigace, telefonu a dalších funkcí. Podle automobilky má lepší grafiku, intuitivnější ovládání a rychlejší reakce. Podporuje také funkce Android Auto, Apple CarPlay a MirrorLink. Nové je i 3D zobrazení navigace na obou displejích.

Z nově pojatého interiéru zmizelo několik tlačítek, většinu funkcí už ovládáte jen přes dotykový displej. Podivně malý volant v Peugeotech zůstane nadále. Dokonce je ještě o 2 mm níže, aby nebránil výhledu na hlavní přístrojový štít před řidičem. První vůz, který dostane nový interiér i-Cockpit, bude zřejmě crossover Peugeot 3008.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 162 415 km
Cena: 110 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 139 809 km
Cena: 149 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků