Peugeot i-Cockpit: Takhle budou vypadat interiéry francouzské značky

Peugeot přepracoval svou vizi interiéru i-Cockpit. Novinkou je například TFT displej místo analogových budíků před řidičem.

Francouzská automobilka Peugeot představila vizi interiéru blízké budoucnosti. Už podle fotografií je zřejmé, že to není žádný nereálný designový úlet, ale naprosto realizovatelná věc. Podle všeho se nově pojatý interiér dostane do většiny připravovaných modelů francouzské značky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Z interiéru nových Peugeotů zmizí další tlačítka a klasické analogové budíky uvolní místo multifunkčnímu TFT displeji. Nový je i zábavní systém s rychlejší odezvou. Podivně malý volant zůstane i nadále

Vše se točí kolem centrálního přístrojového panelu, který opouští klasické ručičkové analogové „budíky“ a zavádí multifunkční 12,3" TFT displej. Je to podobný přístup, který razí třeba Audi se svým multifunkčním displejem. Ten jsme mohli vyzkoušet třeba v Audi TT.

Testy | Kombi | Peugeot

Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Bylo to (většinou) fajn

Nový je i centrální dotykový displej s úhlopříčkou 8", který slouží k ovládání rádia, navigace, telefonu a dalších funkcí. Podle automobilky má lepší grafiku, intuitivnější ovládání a rychlejší reakce. Podporuje také funkce Android Auto, Apple CarPlay a MirrorLink. Nové je i 3D zobrazení navigace na obou displejích.

Z nově pojatého interiéru zmizelo několik tlačítek, většinu funkcí už ovládáte jen přes dotykový displej. Podivně malý volant v Peugeotech zůstane nadále. Dokonce je ještě o 2 mm níže, aby nebránil výhledu na hlavní přístrojový štít před řidičem. První vůz, který dostane nový interiér i-Cockpit, bude zřejmě crossover Peugeot 3008.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 179 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 128 191 km
Cena: 125 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 130 234 km
Cena: 140 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků