Peugeot HYbrid3 Evolution: něco mezi...

8 komentářů

DD
17. listopadu • 21:27

Jaksi nevidim jedinou výhodu oproti srovnatelnému skůtru kromě té že na řízení stačí řidičák na auto. Naopak nevýhody jsou jasné: velká šířka a z toho plynoucí velmi ztížená možnost proplétat se mezi auty v koloně, vysoká hmotnost a z ní plynoucí špatná akcelerace a ovladatelnost, a v neposlední řadě vysoká cena. Argument bezpečnosti je nesmyslný, je to uplně stejné jako na jakémkoli jiném skůtru - žádné bezpečnostní pásy a deformační zony. Koleje a dlažba? Mám najeto na motorce desítky tisíc km, z toho i dost po Praze a žádný problém jsem nikdy neměl. Kdo neumí jezdit na skůtru neměl by lézt ani na tohle.

Radek Ondrášík
17. listopadu • 22:32

Jde videt, ze jste tyto 3kolky nikdy ani nevidel, natoz abyste je ridil. Pak byste o tom nenapsal ani jednu z techto vet. Sirka je jako u jinych strednich skutru, akcelerace taky, technicka narocnost taky, bezpecnost jizdy a jistota jizdy vyrazne vetsi, moznosti rychlosti v zatackach jsou radikalne vetsi. Ma to pouze vykohy. Vyjma ceny.

Fantomas
16. listopadu • 9:25

Takovýhle neobvyklý stroj sice kloubí skútr s automobilem, ale bohužel to dělá tak, že potlačuje výhody obou kategorií a bere si z nich jen nevýhody :-))
Z auta si bere neskladnost a špatnou prostupnost úzkým prostorem a ze skútrů nepohodlí a žádnou ochranu před počasím. A když k tomu přidáme komplikovanost systému a pravděpodobnou vysokou cenu, máme adepta na nesmysl roku. Jako koncept jistě zajímavé, jako dopravní prostředek kravina.

KK
17. ledna • 23:09

Hehe zajímavý vozítko, vypadá pěkně, srandy se na tom snad taky užije. S tím autem toho moc společnýho nemá zase tolik , spíš to pobralo přední 2 kola na lepší stabilitu ze 4kolek, jinak klasickej skůtr s tím že u tohodle konceptu má spolujezdec lepší pohodlí. Ale nikdy bych nesrovnaval auto s motorkou(skůtrem) , Auto je bezpecky prostredek pro více osob za kazdyho pocasi a nic. Skutr taky na dopravu , ale je to skvelej prostredek po meste za nízký náklady, na motorce člověk vnímá celkově okolí co probíhá kolem něj , vítr , pohyb v náklonu ... Je to jiný ..;) vím o čem mluvím , doma máme peugeot 407 a peugeot jet force ...každý je jiný ;) ale rád mám oboje !

Radek Ondrášík
16. listopadu • 9:31

Kravina? Pan je odbornik co? tyto trojkolky uz roky dela tusim italsky Piaggio. Prodava toho mraky. Staci zajet do Italie, Francie apod. a tyto trojkolky tam tvori neskutecne pocty. Je to naopak genialni. Zabira to vyrazne mene mista, nez auta, je to vyrazne bezpecnejsi, nez motorky. Ano, neni to takovy prcek jako mini skutru, ale zase se s tim da jezdit bezpecne na dlazbe apod.
Takze ocividne neco co uz roky funguje, zakaznici to kupuji a jsou s tim spokojeni bude pro nektere novum o kterem nemaji ani paru, ale je to prej nesmysl :) zkuste se s tim projet a pochpoite, v cem je toto skvele.a jeste jedna vec. Mechanicky je to neskutecne jednoduche a funkcni reseni.

Daffson
16. listopadu • 9:38

Musím se Radka jednoznačně zastat, protože je to výrazně bezpečnější než kterýkoliv skůtr, díky 2 kolům vpředu to neujede ani při příčném přejíždění tramvajových kolejí, šířkou to je jako normální motorka (tedy aspoň to Piaggio) a s tou taky vetšinou mezi auty v zácpě projedete a to nejlepší nakonec - ač je Piaggio tuším 400ccm, tak vzhledem k tomu že to má brzdový pedál a 2 kola na přední nápravě, není potřeba řidičák na motorku, ale stačí klasický na auto!!! A to si myslím že je dost pádný argument.

Nikoloki
16. listopadu • 10:09

A perfektně se s tím vyhýbá českým dírám v silnici :-P

Radek Ondrášík
16. listopadu • 9:50

no ve finale je tam jedine minus ta cena :)

Doporučujeme

Články odjinud