Peugeot bude vyrábět nový crossover v Rusku

Automobilka Peugeot se podle aktuálních spekulací chystá svůj nový crossover vyrábět v novém ruském závodu patřícímu koncernu PSA a Mitsubishi. Nový crossover má přitom vycházet z konceptu Prologue, který již nyní září na pařížském autosalonu.

Vlastníkem nového závodu u města Kaluga ležícího 180 km jihovýchodně od hlavního města bude ze 70 procent francouzský koncern PSA, přičemž zbývajících 30 procent má ve svých rukou japonská automobilka Mitsubishi. Ve fabrice, v niž by se podle plánů mělo začít vyrábět začátkem roku 2011, se ročně vyprodukuje kolem 160 000 vozidel SUV/CUV a modelů střední kategorie. Podle předběžných vyjádření se však krátce po zahájení výroby může kapacita zvednout až na 300 tisíc kusů ročně.

Ze současných modelů se zde bude vyrábět pravděpodobně Peugeot 308, SUV 4007 a, jak již bylo psáno výše, i nový crossover, jež pravděpodobně ponese označení 3008.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Peugeot Prologue Concept
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků