Peugeot Avenue Paris: nový pařížský showroom

Showroom Peugeot Avenue, který každoročně navštíví více než 2,5 milionů návštěvníků, prošel pětiměsíční rekonstrukcí. K jeho novým atributům nyní patří: slavná adresa - avenue Champs-Elysées č. 136, zcela nový design, zdůraznění image značky a akce určené pro širokou veřejnost.

Peugeot se rozhodl podpořit posun značky směrem k luxusnějším kategoriím vozů přeměnou své „výkladní skříně“ - showroomu Peugeot Avenue. Ten byl otevřen v roce 2000 uprostřed avenue, která je považována za nejkrásnější na světě. Po pětiměsíční rekonstrukci tak nyní otevírá nový showroom své dveře široké veřejnosti.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Z exteriéru zaujme návštěvníky nová fasáda s výlohou z černě a modře zabarvených skel, z nichž se vynořuje stylizovaná lví hlava. Interiér o ploše 300 m2 nabízí elegantní design: ostré úhly, čisté linie, třpytivé geometrické tvary, světelné lišty vytvářející společně luxusní prostor, v němž o to víc vyniká muskulatura vystavených koncepčních a legendárních vozů značky. Právě tímto směrem se rozhodl vydat designér Marc Ange, zakladatel agentury Bloom Room: „Chtěl jsem, aby z image značky Peugeot sálalo uhrančivé kouzlo, mechanická síla, rychlost, zvířecí mohutnost lva… Chtěl jsem prostě fyzicky ilustrovat modernost a eleganci značky Peugeot.“

Živé aktivní místo, vyvolávající emoce a zážitky

Peugeot Avenue Paris je prestižní prostor, který je především nositelem image značky, ale také místem setkávání mezi značkou a veřejností. Návštěvníci se zde seznamují se značkou, stejně jako s jejími produkty a s její filosofií. Aby byly tyto kontakty dynamičtější, bude Peugeot Avenue nabízet interaktivnější vybavení poskytující originální didaktické a hravé zážitky určené malým i velkým návštěvníkům. Těch sem každoročně zavítá více než 2,5 milionů, z toho více než polovina ze zahraničí.

Peugeot Avenue za hranicemi

Guillaume Couzy, ředitel pro marketing a komunikaci Peugeot, dodává: Toto místo nezůstane ojedinělé, protože otevření podobného prostoru se chytá i v zahraničí, na jednom z našich největších trhů, tedy v Číně. V roce 2015 totiž otevřeme poblíž náměstí Nebeského klidu v Pekingu showroom Peugeot Avenue o ploše 1600 m2.“

Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 179 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 128 191 km
Cena: 125 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 130 234 km
Cena: 140 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků