Peugeot Avenue Paris: nový pařížský showroom

Showroom Peugeot Avenue, který každoročně navštíví více než 2,5 milionů návštěvníků, prošel pětiměsíční rekonstrukcí. K jeho novým atributům nyní patří: slavná adresa - avenue Champs-Elysées č. 136, zcela nový design, zdůraznění image značky a akce určené pro širokou veřejnost.

Peugeot se rozhodl podpořit posun značky směrem k luxusnějším kategoriím vozů přeměnou své „výkladní skříně“ - showroomu Peugeot Avenue. Ten byl otevřen v roce 2000 uprostřed avenue, která je považována za nejkrásnější na světě. Po pětiměsíční rekonstrukci tak nyní otevírá nový showroom své dveře široké veřejnosti.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Z exteriéru zaujme návštěvníky nová fasáda s výlohou z černě a modře zabarvených skel, z nichž se vynořuje stylizovaná lví hlava. Interiér o ploše 300 m2 nabízí elegantní design: ostré úhly, čisté linie, třpytivé geometrické tvary, světelné lišty vytvářející společně luxusní prostor, v němž o to víc vyniká muskulatura vystavených koncepčních a legendárních vozů značky. Právě tímto směrem se rozhodl vydat designér Marc Ange, zakladatel agentury Bloom Room: „Chtěl jsem, aby z image značky Peugeot sálalo uhrančivé kouzlo, mechanická síla, rychlost, zvířecí mohutnost lva… Chtěl jsem prostě fyzicky ilustrovat modernost a eleganci značky Peugeot.“

Živé aktivní místo, vyvolávající emoce a zážitky

Peugeot Avenue Paris je prestižní prostor, který je především nositelem image značky, ale také místem setkávání mezi značkou a veřejností. Návštěvníci se zde seznamují se značkou, stejně jako s jejími produkty a s její filosofií. Aby byly tyto kontakty dynamičtější, bude Peugeot Avenue nabízet interaktivnější vybavení poskytující originální didaktické a hravé zážitky určené malým i velkým návštěvníkům. Těch sem každoročně zavítá více než 2,5 milionů, z toho více než polovina ze zahraničí.

Peugeot Avenue za hranicemi

Guillaume Couzy, ředitel pro marketing a komunikaci Peugeot, dodává: Toto místo nezůstane ojedinělé, protože otevření podobného prostoru se chytá i v zahraničí, na jednom z našich největších trhů, tedy v Číně. V roce 2015 totiž otevřeme poblíž náměstí Nebeského klidu v Pekingu showroom Peugeot Avenue o ploše 1600 m2.“

Peugeot 407 2.7
Rok výroby: 2009
Stav: 114 003 km
Cena: 140 000 Kč
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 84 078 km
Cena: 135 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 46 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků