Peugeot Avenue Paris: nový pařížský showroom

Showroom Peugeot Avenue, který každoročně navštíví více než 2,5 milionů návštěvníků, prošel pětiměsíční rekonstrukcí. K jeho novým atributům nyní patří: slavná adresa - avenue Champs-Elysées č. 136, zcela nový design, zdůraznění image značky a akce určené pro širokou veřejnost.

Peugeot se rozhodl podpořit posun značky směrem k luxusnějším kategoriím vozů přeměnou své „výkladní skříně“ - showroomu Peugeot Avenue. Ten byl otevřen v roce 2000 uprostřed avenue, která je považována za nejkrásnější na světě. Po pětiměsíční rekonstrukci tak nyní otevírá nový showroom své dveře široké veřejnosti.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Z exteriéru zaujme návštěvníky nová fasáda s výlohou z černě a modře zabarvených skel, z nichž se vynořuje stylizovaná lví hlava. Interiér o ploše 300 m2 nabízí elegantní design: ostré úhly, čisté linie, třpytivé geometrické tvary, světelné lišty vytvářející společně luxusní prostor, v němž o to víc vyniká muskulatura vystavených koncepčních a legendárních vozů značky. Právě tímto směrem se rozhodl vydat designér Marc Ange, zakladatel agentury Bloom Room: „Chtěl jsem, aby z image značky Peugeot sálalo uhrančivé kouzlo, mechanická síla, rychlost, zvířecí mohutnost lva… Chtěl jsem prostě fyzicky ilustrovat modernost a eleganci značky Peugeot.“

Živé aktivní místo, vyvolávající emoce a zážitky

Peugeot Avenue Paris je prestižní prostor, který je především nositelem image značky, ale také místem setkávání mezi značkou a veřejností. Návštěvníci se zde seznamují se značkou, stejně jako s jejími produkty a s její filosofií. Aby byly tyto kontakty dynamičtější, bude Peugeot Avenue nabízet interaktivnější vybavení poskytující originální didaktické a hravé zážitky určené malým i velkým návštěvníkům. Těch sem každoročně zavítá více než 2,5 milionů, z toho více než polovina ze zahraničí.

Peugeot Avenue za hranicemi

Guillaume Couzy, ředitel pro marketing a komunikaci Peugeot, dodává: Toto místo nezůstane ojedinělé, protože otevření podobného prostoru se chytá i v zahraničí, na jednom z našich největších trhů, tedy v Číně. V roce 2015 totiž otevřeme poblíž náměstí Nebeského klidu v Pekingu showroom Peugeot Avenue o ploše 1600 m2.“

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků