Peugeot 607: v Česku k dostání už jen v jedné verzi, ale o sto tisíc levněji

Vlajková loď Peugeotu, velký sedan s označením 607, není na našem trhu žádným nováčkem, ale jak se zdá, má stále co nabídnout. Základní verze se vznětovým čtyřválcem 2,2 HDI 16V v kombinaci s šestistupňovou, manuálně řazenou převodovkou byla nyní z nabídky na českém trhu vyřazena, k mání tak zůstává jen vidlicový šestiválec 2,7 HDI dodávaný standardně s šestistupňovým „automatem“.

Jeho cena přitom klesla na 1 169 000 Kč a základní výbava navíc zůstává dosti rozsáhlá, jak už to v podobných situacích bývá. Patří sem například šestice airbagů, ESP, aktivní pérování AMVAR, sedmnáctipalcové lité ráfky a hlídání tlaku v pneumatikách, audiovizuální parkovací asistent vpředu i vzadu, metalický lak, xenonové reflektory, elektricky ovládaná a sklopná zrcátka, elektricky stavitelná přední sedadla, vyhřívání všech sedadel, audiosystém s přehráváním MP3, navigační systém RT4 s barevným monitorem, pevným diskem a připojitelným telefonem  nebo kožené čalounění. Připlatit si tak lze již jen za elektricky ovládané střešní okno (32 200 Kč).

Tip: Přečtěte si náš test Peugeotu 607 V6 HDi.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 607 v našem dobovém testu
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků