Peugeot 508 RXH už nutně nemusí být hybrid. Přichází klasický dvoulitr

Peugeot vstoupil v roce 2012 do kategorie allroadů s modelem 508 RXH. Kromě klasických záležitostí typu karoserie kombi, vyššího podvozku nebo většího množství plastu se s tímto vozem nedílně pojila ještě jedna specialita - systém HYbrid4. Pokud jste chtěli RXH s klasickým motorem, měli jste až do dnešních dnů smůlu.

Kombi | Hybridy | Peugeot | První svezení

První jízdní dojmy: Peugeot 508 RXH, 3008 HYbrid4

Francouzská automobilka ovšem v rámci faceliftu modelu 508 rozšířila nabídku motorizací pro RXH o klasický diesel. Pod kapotou je dvoulitr BlueHDI disponující výkonem 133 kW (180 koní) a kombinovaný se šestistupňovou automatickou převodovkou.

Ve srovnání s hybridním RXH se liší spotřeba v kombinovaném provozu o 0,6 l/100 km, ve sprintu na 100 km/h je novinka pomalejší pouze o jednu desetinu sekundy a maximální rychlost činí 220 km/h (hybrid se rozjede na 213 km/h).

Technika | Hybridy | Peugeot | Citroën

Hybrid4: hybridní čtyřkolka podrobně  

Nové RXH vyjde na 993 000 Kč, hybridní provedení stojí 1 052 600 Kč. Jestli si teď myslíte, že má klasická verze oproti hybridu na své straně všechny trumfy, jeden problém tu přeci jen je. Musíte se rozloučit s pohonem všech kol. Kvůli dost nešťastně pracující robotizované převodovce v hybridu to ale přesto za úvahu určitě stojí. 

Prodej nové verze Peugeotu 508 RXH bude zahájen už za pár dnů. 

Klepněte pro větší obrázek

Peugeot 407 2.7
Rok výroby: 2009
Stav: 114 717 km
Cena: 159 000 Kč
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 307 1.997
Rok výroby: 2003
Stav: 170 389 km
Cena: 40 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek