Peugeot 508 RXH: další podrobnosti a nové fotografie

Francouzská automobilka Peugeot přiveze do Frankfurtu model 508 RXH. Jedná se o velké kombi se zvýšenou světlou výškou a pohonem všech kol. Novinka se tak postaví přímo proti konkurentům typu Audi A4 Allroad quattro. O tomto Peugeotu jsme už jednou psali. Teď tu ale máme další fakta a nové fotografie. Takže Peugeot 508 RXH ještě jednou a podrobněji.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Na pohled se RXH liší od svých běžných sourozenců kompletně oplastovanou karosérií a především jiným předním nárazníkem. Vůz standardně dostane unikátní osmnáctipalcová kola. Světlá výška narostla o 50 mm na konečných 184 mm, rozchod kol byl rozšířen o 40 milimetrů. Přední nájezdový úhel činí 15,8°, ten zadní je o čtyři stupně lepší.

Pohon má na starost takzvaná hybridní „čtyřkolka“. Přední nápravu pohání naftový dvoulitr HDi naladěný na výkon 120 kW, vzadu je umístěn elektromotor o maximálním výkonu 27 kW. Celý systém dohromady vyprodukuje 147 kW a 450 Nm. Řidič si může vybírat mezi jízdními režimy Automatic, 4WD, Sport nebo Zero Emissions (jízdou pouze na elektromotor). Akumulátory jsou umístěny v zavazadelníku, z jehož objemu ubraly 137 litrů. Celkem tak RXH nabídne 423 litrů. Kombinovaná spotřeba se pohybuje kolem čtyř litrů nafty na 100 km.

Peugeot 508 RXH přijde na trh na jaře 2012. Ještě předtím ovšem automobilka vyrobí luxusní sérii se speciální hnědou metalízou a interiérem kombinujícím Alcantaru s kůží. Dohromady půjde o 300 kusů dostupných ještě letos na podzim.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Peugeot 508 1.997
Rok výroby: 2012
Stav: 122 512 km
Cena: 220 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 102 964 km
Cena: 164 000 Kč
Peugeot 407 1.997
Rok výroby: 2005
Stav: 329 556 km
Cena: 44 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků