Peugeot 508: potomek 407 a 607 při testech (spy photos)

O tom, že modely 407 a 607 u Peugeotu skončí, jste již asi slyšeli. Úplný konec to ale nebude, protože jako následovník přichází číslo 508. To znamená jediné - vůz se svou velikostí zařadí někam mezi a na trh zavítá příští rok, přičemž koncept by se měl světu představit již letos na zářijovém autosalonu v Paříži.

Podle prvotních informací má být design sedanu pojat více dynamicky. Pod kapotou se samozřejmě objeví široká paleta pohonných jednotek, včetně šestiválcových a k dispozici bude také hybrid kombinující elektromotor a diesel. Z připravovaných technických zajímavostí třeba zmínit například hydro-pneumatické odpružení nebo head-up display.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Peugeot 508 nahradí své předchůdce 407 a 607

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 162 415 km
Cena: 110 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 139 809 km
Cena: 144 000 Kč
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

včera | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků