Peugeot 508: nový lví král oficiálně odhalen

47 komentářů

crusader
19. července • 17:49

na francuza je to celkom pekne, aj ked mi to z dialky fakt pripomina passata. vygooglil som, ze to ma razvor 1790mm, teda iba o 1cm mensi ako 607-micka, takze vnutorny priestor by mohol byt priblizne rovnaky aj ked je karoseria kratsia o 10 cm.

Well-being
15. července • 18:10

Ten zadek vypadá jako ruksak na zádech elegána v obleku.

foxy
15. července • 5:30

Když vezmu automobilovou historii od prvních kočárů až do dneška, tak se zdá, že jsme už na vrcholu dokonalosti. Lepší design si už neumím představit, teď už snad jen, aby ty auta lítaly, jako ve filmu Návrat do budoucnosti, no ale to je nepraktické, protože oni stačejí ty havárky na silnici a ve vzduchu by se řidiči teprve pozabíjeli. Jediný co vylepšovat na autech je alternativní pohon a bezpečnost podle mého ! Měli by vymyslet auto, které bude mít tak pevnou karoserii, aby bez zranění možných pasažérů vydrželo crash test do 130 km na překážku, aby už nikdo v autě nepřišel o život !

foxy
15. července • 5:41

Jedno vím jistě, že za 100 či 200 let auta nebudou mít kola a budou se vznášet těsně nad zemí a budou na antigravitační pohon jako UFO. Asi bych měl tento svůj nápad nechat patentovat, protože to je moje originální myšlenka a mohl bych se v budoucnu stát miliardářem. Ještě ale nevím, jak sestrojit ten antigravitační pohon, aby třeba dvoutunové auto jen lehce vznášelo nad zemí :-/ Nebude na to zapotřebí moc energie ?

kritik
14. července • 1:32

Co má být ten předek, ten podtékající lem plechu pod logem.
Už kvůli tomuhle bych ho nechtěl. Logo má být symbol úspěšného vozu
a má být třešničkou na vozu a ne tohle. Hrůza.

Ivan
13. července • 22:15

Přitom koncept byl tak zajímavý...

foxy
13. července • 20:08

líbí se mi moc. Po Citroenu C5, další umělecké dílo francouzského designu. Vy lemplové z VW-Skoda by jste se měli přiučit.

foxy
13. července • 20:18

jediné krásné německé auto z posledních modelů je Opel Insignia. S Fordem to jde z kopce, poslední facelift Mondea zklamal, nový design Focusu je krok zpět, Mercedes totálně zhatil C a E těma hranama, to je snad nějaké retro 80.-tých let nebo co, VW - nejhorší design vůbec - nuda, bez nápadů, konzervativní styl jak zase retro 80.- tých let. BMW a Audi taky žádná sláva...

trent
14. července • 17:47

Hele, to je hrozně subjektivní. Uznávám, že VW je nudné a bez nápadů, ale právě tato nudnost těm autům zaručuje, že i po letech to není až takovej děs. Někdy i naopak. Ale je fakt, že mondeo se mi okoukalo asi po půl roce. Ale třeba 406 nebo 407 se mi ještě neokoukali.

Stanley
14. července • 9:46

Krása je silně subjektivní záležitost. Například pro mě je Insignia ošklivá splácanost, hranatý Mercedesy se mi líbí, VW nenadchne, ale ani neurazí, Audi jsou nádherný, Mondeo nevypadá nijak zle, jen s Focusem se shodnem. A tenhle Peugeot vypadá podle mě hodně dobře, rozhodně líp než 407. Naštěstí nemáme všichni stejný vkus, byla by to dost nuda.

BlackRider
14. července • 17:47

Mne se 407 teda libila vic. Tohle mi prijde jako by se inspirovali u cinanu... Stejne tak 206 je mnohem hezci nez prefouknuta 207... ale treba clovek casem zmeni nazor... prvni C5 se mi ze zacatku vylozene hnusila a ted mam jeji faceliftovanou verzi a casem asi prejdu na krasnou druhou generaci...

Franta
13. července • 23:59

insignia vypadá hodně dobře, ale céčko se mercedesu podle mě také hodně povedlo

ass
13. července • 11:14

Je to opravdu krásný auto i interiér vypadá výborně. Mně se ale nelíbí, že je strašně velký, poslední generace (mondeo, insignia...) strašně vyrostly, proč sakra? Protože jsou lidi čím dál tlustší nebo co? :-) Střední třída jako byla třeba první vectra je podle mě ideální velikost, nebo např Octavia II kdyby měla trochu větší rozvor. Tohle je prostě luxusní auto, pohodlný, ale neprakticky velký...

Arnie J
13. července • 13:12

střední třídě jako byla první vectra se teď vyrovná nižší střední -- mazda 3 sedan apod.

Vlastík Plamínek
13. července • 15:10

Moc hezké auto...sice v tom vidím C5 a Lexus IS, ale povedlo se.

trent
14. července • 17:42

Já v interieru vidim superb, ale venek mi přejde pěknej. Jen si nejsem jistej, jestli bude působit moderně a elegantně i po letech, jako 406(ano i tento vůz mi přijde relativně moderní) a 407.

asdf
13. července • 13:04

žádný auto není dostatečne velký. ani pro ženský B-]

homer
13. července • 8:58

Tyčka mezi A a B sloupkem je skvostná - doufám ze ten vzniklý trojúhelník je vyklápěcí jako na žigulu. A víko kufru je taky tutově z Ruska. Prej audi, pche :-(

petr
13. července • 11:18

Zajímavé, že snímky z interiéru dělené boční okno u řidiče nemají:-O

davpro
13. července • 13:22

To bude retuš, aby to nevypadalo tak blbě a nekazilo Audi dojem.

Honza Skýpala
13. července • 8:53

407 SW bylo krásné auto, které mělo šmrnc, přestože to byl kombík. Negativní sklon C sloupků spolu s odvážnou tlamou tomu autu dodávalo výjimečný vzhled, vozu si nešlo nevšimnout, nesplynul s ostatními. Nikdy jsem ho nevlastnil, ale moc se mi líbilo. 508 SW? Nuda, kombík jako každý jiný v této třídě.

Pablo
13. července • 10:40

407 SW je sice krásné auto (mám tu "čest" být již téměř 3 roky jeho hrdým majitelem), ale nejlepší věc, pro kterou se hodí, je hodit ho po psovi. Když funguje, svezení s ním je paráda (standartní francouzský komfort, nerovnosti terénu téměř nevnímám, 1,6 hdi motor i s takhle těžkým autem hýbe dostatečně svižně, takže nejsou problémy s předjížděním...). Co už paráda není, je např. nutnost kompletní výměny spojky na 70000 km (!!!!), po dalších 5000 km se zbláznil alternátor (díky čemuž servis už několik dní zkoumá, která součástka že to vlastně konstantně odebírá proud a vybíjí baterku). Jako služební auto používám ošklivou bachratou tvrdou kozu Octavii 2 - stejný věk, zhruba stejně najeto --- a bez jediného problému. Je mi líto, vždy jsem byl fanda francouzských aut (předtím Peugeotem starší R19 a Laguna), ale tento vůz (a jakékoli jeho další potomky, byť sebehezčí) už nikdy ani omylem.

xsarahdi
22. července • 21:36

mali sme služobák Octaviu I keď to bola novinka...1.8 20V SLX a spojka odišla na 56000km! ! !...na 87000 odyšiel motor...v servise ani nevedeli čo sa pokazilo..začali vymieňať ale nič...po asi 50000sk to šéf stopol a vyše polmiliónový auto sme predali späť ako protihodnotu nového auta...a to nehovorím koľko to žralo a keď som schádzal z obrubníka a naraz rana jak z dela...strelilo zadné okno...skoro som sa po..al..:-))...ani to nechceli uznať! ! ! ...museli sme to riešiť cez poistku ako vandalizmus...takže asi toľko o kvalite iných áut

Zdeny60
15. července • 18:12

Jestli tě to potěší, na SUbaru Legacy,Outback či Impreza (ne WRX,STI) se běžně dělá dvouhmoťák a spojka kolem 50-90.000km. Akce za cca 20-25 litrů. A nikdo to ze subaristů neřeší. Koupíš mršbu s DSG a pak se nebudeš stačit divit, co ti přpraví zachvilky v 60-100.000km:-)Já jsem shodou okoností měl taky 1,6HDI 80kW SW a nedám na ni dopustit. Dal jsem jí pryč ve 150.000km a jediné co jsem řešil, byla regenrace FAp a vadný kontakt pod spínací skříˇkou.

MMM
14. července • 23:11

Stejná zkušenost se 407SW, sypalo se co mohlo (snad vsechno na co si vzpomenete) . Nove a nevydrželo ani rok, pak si pro něj musel prodejce dojet. Chvili na to už ho prodaval dealer jako bezproblemove, skoro nove...chudak novy majitel. Peugeout uz ani zadarmo jako sluzebni. Neni den co by v praci nestal nahradni vuz Peugeot...proste bullshit

Petra Filková
13. července • 11:08

Přítel měl také P407 s 1,6 HDI a spojku neměnil ani po 200tkm. Nezkusil jste se ve svém malém rozhledu zamyslet nad tím, že to co popisujete není vlastnost, ale něco, co je k nalezení u všech aut ne trhu? Naprosto stejné zkušenosti, ovšem s jinou značkou má miliony jiných lidí ;)

Pablo
13. července • 16:45

Připouštím, že můj náhled na věc je značně subjektivní a že můj rozhled může být omezený (i po 20 letech za volantem a min. 50 000 km ujetých ročně, s jednou nehodou cca 2 roky po získání řidičáku), dokonce jsem ochoten i akceptovat tezi, že navzdory výše popsané praxi neumím řídit (jak naznačuje další přispívající v tomto threadu) a spojku jsem vylágroval sám. Docela bych ale chtěl vidět VAŠI objektivitu a konstatování, že "tohle se přece stává všem značkám na trhu" poté, co by se mnou popsané příhody staly právě VÁM...

Petra Filková
13. července • 23:54

Mi se stalo něco z toho co popisujete u současného MB, tam umřel zadní diferenciál po cca 7tkm. A to je vůz, který proti tomu vašemu stál tak dvojnásobek. Prostě to se stává a stává se to spoustě lidí. Pokud bych si nekoupila auto či značku u které se něco takového stalo, tak nejde koupit žádný vůz.
Projděte si fóra jakékoli značky. německé, italské, japonské - všude řeší jeden problém za druhým, jednou vážné, jindy méně vážné. Každé auto má typické slabiny, každé auto je pro něco staženo do servisů v menší či větší sérii apod.
věřím tomu, že spojka mohla umřít po 70tkm, proč by nemohla. Stejně jako umírá spoustě věcí dříve, než je zdrávo. Kazí se auta, ledničky, mobily, domy, letadla - prostě je to přirozené. Tím neříkám, že je správné na to rezignovat, jen je myslím chybné si myslet, že když vyměním značku, že se všechno změní. to samé co jste prožil vy u Peugeotu prožil jiný u vámi vychvalované Škodě. Jiný měl třeba 20 Peugeotů, najel s nimi milion kilometrů a za celou dobu měnil jen olej a vodu v ostřikovačích.
I mi se vozy kazí, ale vždy je to problém kusu a vidím pak ve svém okolí, že se to jiným neděje. Smůla, náhoda, ale tak to již chodí. Štve mně to, ale na druhou stranu vím, že když bych si již MB nekoupila a přesedlala bych ke konkurenci, mohla bych dopadnou jako kolega s BMW, kterému nezafungovala signalizace stavu oleje a motor přidřel. Takže co si mám koupit? Poruchový MB nebo poruchové BMW...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
RedBaron
14. července • 7:38

Doba 405tek je dávno pryč, dneska je každá Kia lepší volbou než francouzské m.dky.

Pablo
14. července • 8:20

Tou Kiou si nejsem jist, s korejskými pohybovadly nemám zkušenosti. Nicméně Vaše poznámka o 405 je velmi relevantní, neboť pro 407 jsem se rozhodl mj. na základě konzultací s řadou lidí, kteří dlouhé roky jezdili v 405 (fantastická kombinace relativní jednoduchosti a spolehlivosti) a v 406 (v mém předchozím zaměstnání bylo 406-ek asi 15, a - jak bylo psáno výše - měnily se u nich jen provozní kapaliny) - tudíž jsem mylně usoudil, že i syn na tom bude podobně, jako táta a děd. Rozhodně nechci tvrdit, že svá auta dnes mrší jen Peugeot (jak bylo správně uvedeno výše, všichni výrobci stále více mrší své produkty bez ohledu na to, co vyrábějí) - já prostě jen příště půjdu do jiné značky...

Toper
13. července • 20:35

Buď naprsoto v klidu Pablo. V rodině máme jednu 307 s 1.6 HDi a zkušenosti naprosto stejné. Není to chyba ani v tobě, ani v jednom kusu. Je to vlastnost modelu. Výměna spojky v 70 je sice brzo, ale ta spojka stejně něpřěžije 100 tis. Elektrika si žije vlastním životem a to bylo kupované nové a má něco přes 3 roky. Náprava, ložiska celkové opotřebení je extrémní. S tím se člověk musí smířit, nebo koupit auto jiné.

P4WLyk
13. července • 14:39

tak třeba byl jen vadnej kus a nebo je chyba někde mezi volantem a sedačkou... :)

asdf
13. července • 8:32

je to aspon normalni auto nebo zase stupidni predohrab jak 607? jestli jo, at se zas nedivej ze se to nebude prodavat :-(

Tomas B
13. července • 8:50

V tý bílý mu to sluší, myslím že vcelku povedená práce

Zelí
13. července • 8:07

Jak už jsem někde před půl rokem psal, že pažout rezignoval na vlastní a nutno říct, že osobitý, jedinečný a nezaměnitelný design svých aut a rozhodl se stínovat v designu audi. Je to cesta , kterou běžně dělají mnoho let japonci a je tudíž osvědčená. Vychází z myšlení manažerů, že se nedá vymyslet nic lepšího než to co dělá leader trhu a co mají tudíž zákazníci nejraději.
Začali s tím u připravovaného kupátka, kde nastínovali bez skrupulí TT a dnes i tímto modelem, který kopíruje kabát A4-A6. To jsem ještě netušil, že s tím budou pokračovat i v interiéru. Volant je kompletní kopie volantu z A4 a A6 se všemi hejblátky. Paráda. Čili, kdo chce levné jako audi může zajít k francouzům.

Brouk
13. července • 8:22

To jsou zase kidy hned po ranu...

okuliarnik
13. července • 7:54

Ked mohli okopirovat Audi TT (pezot RCZ), tak preco by nemohli okopirovat VW passat .... pezot je brak - inak to U na volante asi zobrali zo skodovky

bill
16. července • 8:45

podívej se na kaptoru téměř všech současných peugeotů, U je přímo ve znaku, nejlépe je to vidět třeba na 207.... Stejně tak tvar U je na kapotě nové 508 ;-)

P4WLYK
13. července • 14:35

Tak si běž vyhonit nad logem VW Group :D mě se 508 libi, jen je podle mě trošku škoda že 4ku a 6tku sjednotili do jedné... podle mě lidi co by si koupili 4ku řeknou že 5tka je moc drahá a velká a lidi co by si koupili 6ku řeknou že to neni tak prestižni a že je to maly...

Petr
13. července • 12:24

Ty jsi zase idot.

terka
13. července • 7:18

Peugeot má myslím dlouhodobě jedny z nejhezčích studií a konceptů vozů. Ale nedří se jim to přetavit do finální seriové podoby. Takže i tnhle Lvíček mě vzhledově trochu zklamal, tedy dle fotek, třeba naživo to bude uplně jiné kafe.;-)

Peter
13. července • 7:08

Tolko k diozajnu dnesnych aut. Staci len prelepit logo a mate auto akej len chcete znacky. Vsetko na jedno kopyto.

Chachar
13. července • 11:46

Proč musím souhlasit??? :-/

Rhinox
13. července • 10:08

Jo, vidim tam neco z renaultu, z fordu, i z jinych znacek. Uz to neni takovej ten typickej peugeot. Na druhe strane, vubec mi nevadi ze zmizela ta obrovska tlama vepredu, kterou Peugeot daval snad na vsechny vozy...

davpro
13. července • 7:05

Peugeot docela chápu, podobným duchem sjednocení se vydala řada automobilek. Jsou také které to umí i naopak, třeba Shade - ale ta má na domácím trhu minimálně odběr zajištěn. Jinak auto je to moc hezké. Nenadchne, neurazí.

:-)
13. července • 6:43

Pěkný, ale úplně to ztratilo osobitost značky...pokud ovšem takhle nebude vypadat kompletně celé jejich portfolio vozů v příštích letech

Grizzly
13. července • 6:56

Mne se to libi jak je. Ponechalo si to dobre prvky z konceptu, navazuje to na dosavadni linii znacky a pritom je to "normalni". Umirnena elegance, zadne experimenty...Asi to nebude zadny kral extravagance jako dosud byla 407, ale ze by to uplne ztratilo osobitost... To si nemyslim. Ze to je Peugeot je porad poznat na prvni pohled zepredu i zezadu (zadek je jak u 307CC treba).

Doporučujeme

Články odjinud