Peugeot 505 (1979-1999): Tahoun

12 komentářů

Lord Owl
16. prosince • 9:55

Moc na Kryšoty netrpím, ale 505ka, pár Citrónů a Renault Alpina, byly perly.
Ale jak to tak bývá, dobrého pomálu.

Antiautomat
13. prosince • 13:24

Velmi pekne solidne auto.
Pekny kusok v dobrom stave je elegan, ktoremu je pojem cas naprosto neznamou a nepotrebnou malickostou :-P

onlytruth
13. prosince • 1:26

a kde je 505 evolution? 2,5diesel 110hp

Václav Holec
13. prosince • 22:10

Doufám, že je to jediný motor, který mi v přehledu chyběl. Máte ho tam, díky za upozornění.

OnlyTruth
14. prosince • 14:55

ziadny problem ,len som Vam chcel doplnit, otcen nanom jazdieval v 90rokoch krasa

OnlyTruth
14. prosince • 14:59

otec*

JIg
12. prosince • 19:36

na tech fotkách nevypadá nic moc. Ale v reálu to bylo moc líbivé auto. Měli jsme tu 2,2 v tmavě sedě, lehce sníženou plus decentní spoilery.

josef
12. prosince • 14:19

Hned bych ho koupil. :)

Impares
13. prosince • 23:54

Vlastnil jsem 2, 5 l diesel...a musim potvrdit velmi dobrou mechanickou odolnost-prodaval jsem ho na cca 700000 km...jizda se zadnim pohonem vyborna...design poutal pozornost ;-)

Axel Toronto (xax41)
12. prosince • 15:08

V roce 97 jsem kolem jednoho GTI Turbo v nadhernem stavu chodil asi hodinu v autobazaru v Brne Husovicich, uz jsem byl nahlodanej, ale jel jsem se jeste podivat i jinam a jeste ten den jsem koupil za skoro sto tisic v Bohunicich naproti nemocnici ze Svycarska cerstve dovezeneho bileho jednickoveho Opel Senator 3.0i s automatem, klimatizaci a digitalnima budikama v absolutnim super stavu. Za dva roky jsem ho pitomec prodal a dodnes toho lituju.

wolff
12. prosince • 16:20

Ses pitomec

pavel šebek
12. prosince • 15:01

A nejlépe v turbu a vyprášit spoustu nových kočárů!

Doporučujeme

Články odjinud