Peugeot 408 sedan: známe jeho podobu ze všech stran!

Do éteru právě uniknul druhý snímek, jenž tentokrát ukazuje záď připravované novinky.

Pozítří bude na autosalonu v Pekingu oficiálně odhalen nový sedan Peugeot 408, ale už nyní se můžete podívat na snímky zachycující bílý vůz zcela bez maskování. Jde o čínské provedení tohoto modelu, to evropské by se mohlo objevit na podzimním autosalonu v Paříži. Nicméně lze předpokládat, že čínská a evropská verze se příliš lišit nebudou, ovšem je pravděpodobné, že ta evropská bude spadat do řady Peugeot 308.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Peugeot 408 sedan se zřejmě v Evropě objeví jako součást řady 308

Příď vozu pro Čínu dostala upravenou masku chladiče a nový nárazník, největší změny na vás samozřejmě čekají vzadu. Zadní pár dveří byl upraven a zadní převis prodloužen do stylu tříprostorové karoserie. Podvozek bude shodný s hatchbackem a kombíkem (platforma EMP2) a v Číně bude sedan 408 vyráběn v továrně Dongfeng-PSA. K dispozici tam budou atmosféricky plněné čtyřválce 1,6 l/82 kW a 1,8 l/104 kW a přeplňovaný 1,6 THP/121 kW. V evropské variantě se jistě objeví nový zážehový tříválec 1,2 l s výkonem 96 kW.

Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 102 964 km
Cena: 159 000 Kč
Peugeot 407 1.997
Rok výroby: 2005
Stav: 329 556 km
Cena: 39 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 135 442 km
Cena: 145 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků