Peugeot 408 přijde i jako hybrid (spy photos)

Peugeot 408, který nahradí svého předchůdce s označením 407, dostane konzervativnější vzhled a ten bude spíše evolucí než revolucí - současný model si neodpustil i jistou dávku extravagance, hlavně na přídi. Do davu však vůz jistě nezapadne, design se má nést v duchu poutavosti a ostrých hran. Na takový styl vsadil v poslední době například také německý Mercedes.

Novinkou pod kapotou modelu 408 se stane hybridní pohon, který však bude u Peugeotu obsahovat nikoli zážehový, ale vznětový agregát. Takhle vybavený vůz bude deklarovat emise CO2 pod hodnotou 100g/km a samozřejmě extrémně nízkou spotřebu. I tak lze ale polemizovat o tom, zda by nebyla benzínová jednotka v tichém hybridu lepší volbou. Peugeot 408 se má na trhu objevit v průběhu příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Peugeot 408 dorazí na trh v průběhu příštího roku

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků