nádhera ,super :-))
Nespomínam si z histórie na podobný prípad, kedy by nástupca nejakého modelu bol o číslo menší než jeho predchodca. Alebo facelfitovanú 4007-ku premenujú na 6008-ku?
Čti pořádně, 4008 není nástupcem 4007, je pod 4007 podobně jako ASX je pod Outlanderem.Outlander >>>>>>> 4007ASX >>>>>>>>>> 4008Je to prostě menší brácha (ségra?) 4007
Práve že som článok čítal poriadne. V 4. riadku je napísané: "Technicky vůz vychází z předchůdce 4007". Keďže predchodcom bola 4007, tak logicky nástupcom 4007 by mala byť 4008. A keby to tam aj nebolo napísané, číslovanie Peugeotu je jasné, najskôr bola 405, potom 406, 407 a podobne aj 205, 206, 207 a o pár mesiacov bude 208.
Také v tom vidíte na té fotce zepředu Captivu po faceliftu?
captivu co pijes?:-P
to asterix: Yeees, to bylo první co mě napadlo, nová Captiva. Každopádně design celku je z mého pohledu povedený.
www.netcarshow.com ...
Dobrý ale něco oficiálního by nebylo? :-)
v tiskové zprávě se píše přesně toto. K dispozici budou pohonné jednotky Benzin: 1.6 85 kW (116 k) / 152 Nm MAN5 2.0 113 kW (150 k) / 198 Nm MAN5 nebo CVT Diesel HDi : 1.6 HDi FAP 82 kW (112 k) / 270 - 280 Nm s overboost MAN6 1.8 HDi FAP 110 kW (150 k) / 300 Nm MAN6V Evropě bude Peugeot 4008 v nabídce se dvěma dieselovými motory HDi. V ostatních zemích bude na trh uveden s motory uzpůsobenými místním podmínkám. Upřímně jsem tím také docela překvapen, ale je to docela logické. 1.8 od Mitsubishi je výrazně úspornější než 2.0 HDI. Jak známo, emise a spotřeba mají přece prioritu č1
Děkuji, v tomto případě je to jasné a později bude k dipozici 2,0HDI v provedení s AT. To dává smysl, poptávka po AT je dosti vysoká. Ovšem na začátek je to nabídka zcela dostatečná, myslím. Ještě jednou díky.P.S. Mám ten pocit že 1,8 DI-D bude i úspornější než 1,6 HDI. 1,6 HDI umožní především nasadit níže cenu, je to masově vyráběný motor.
Přesně tak, 1,8 DI-D je minimálně stejně úsporný jako 1.6 HDI, ale jezdí lépe (naproti tomu má obří turbo-efekt a není tak kultivovaný). Když jsem měl ASX někdy na jaře, dokázal jsem se vyloženě ekojízdou dostat i pod čtyři litry!
Ano, také jsem to slyšel, a sám jsem testoval vcelku dynamickou jízdou za 5,5. Ten kdo měl vůz s turboefektem to nepozná a spotřebu ocení, turbo značky mitsubishi slibuje velmi solidní životnost.
Pokud je to nástupce existujícího 4007, pak bude mít mnoho společného s OUTLANDEREM, ne s ASX (na druhou stranu menší ASX má řadu dílů společných s větším bráchou Outlanderem). Spíše se ale jedná o menší SUV stojící pod 4007, to se mají dostat na trh v roce 2012. Ale silně pochybuji, že by v nich byly použity motory Mitsubishi. Peugeot a Citroen mají svoje 1,6 HDI 2,0 HDI.Dokonce i Outlander jezdí s motorem 2,2 HDI od PSA (pouze ve verzi s automatem), tento motor zmizí z nabídky Mitsubishi příští rok.
to neni nastupce 4007, to je novy model. Outlander = 4007, ASX = 4008/C4 Aircross. Dyt se to pise i v tiskovce a prezentaci k modelu. Jinak je zajimave, ze o 1,8 se nepise ...
2,0 HDI má 110 kW / 150 koní...... Zde mohlo dojít k záměně.
Právě že já si myslím, že si 1,8 HDI vycucali na Auto CZ z prstu. Hodíš mi linka na tu tiskovku a prezentaci? Díky.
na třetí stranu stojí ASX na zkráceném základu outlanderu
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.