Peugeot 4007 Sport Edition: prosté zviditelnění šelmy

Marketingové oddělení Peugeotu přichystalo pro německý trh nový akční model 4007 s přívlastkem Sport Edition. Jak už z názvu vyplývá, tomuto zatím ne příliš úspěšnému SUV se u Peugeotu pokusili vdechnout trochu exkluzivity a sportovnosti.

Peugeot 4007 Sport Edition přichází s řadou doplňků, které mají z tohoto mastodonta udělat alespoň na pohled dravou šelmu. Postarají se o to hliníkové lišty, tmavá 19-ti palcová kola, chromová koncovka výfuku a přední spoiler. Změny se samozřejmě nevyhnuly ani interiéru, kde se projevily v podobě kvalitnějšího audio systému a automatické klimatizace. Tento „sporťák” je nabízen výhradně s 2,2 litrovým vznětovým čtyřválcem s výkonem 114 kW/156 koní.

Speciální edice, pro kterou se v Německu jistě poperou, bude k dispozici za 38 350 eur (zhruba 1 milion Kč).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 4007 Sport Edition
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků