Peugeot 308: Závodní verze Racing Cup je další frankfurtskou premiérou

Do Frankfurtu míří samozřejmě také automobilka Peugeot, která odhalila hlavní lákadlo své expozice. Nebude to žádné osobní auto, ale závodní verze hatchbacku 308 označená jako Racing Cup. Poprvé v akci se tento vůz představí na konci října při finále GT Tour.

Testy | Kombi | Sportovní auta | Srovnávací testy | Škoda | Peugeot | Škoda Octavia

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS: Vítěz zcela jednoznačný?

Peugeot 308 Racing Cup vychází z civilní 308, auto ale přirozeně dostalo řadu změn. Vůz je o 106 mm širší a hodně se zapracovalo také na aerodynamice. Automobilka upozorňuje speciálně za zadní spoiler, který údajně vznikl pode předpisů WTCC. Přirozeně nemůže chybět ani bezpečnostní klec, přepracovaný podvozek a další úpravy typu oken vyrobených z polykarbonátu.

Sportovní auta | Hatchbacky | Premiéry | Peugeot

Peugeot 308 GTi je další hodně ostrý hot hatch. Má 270 koní i samosvor

O pohon se stará upravený motor 1.6 THP původem z 308 GTi. Díky novému turbodmychadlu se podařilo výkon navýšit na 226 kW (308 koní), nicméně Peugeot slibuje ještě další posilování. Převodovka je šestistupňová sekvenční. 

Od konce příštího roku bude Peugeot 308 Racing Cup k dispozici zákazníkům. Objevit se má například v závodech VLN v Německu, REC ve Španělsku, CITE v Itálii nebo i ve vytrvalsotních závodech 24h series. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků