Peugeot 308: šéfstylista Peugeotu vás provede interiérem novinky

10 komentářů

LanRic
13. srpna • 22:39

Jak mi jednou řekla babička "Kdyby byli všichni stejní, tak by byla na světě nuda". A na automobilový trh to platí úplně stejně - jen si představte, že by všechna auta byla stejná, bez nějaké výrazné vlastnosti, a jediné čím by se lišili by byl znak a barva. Proto jsem rád, že se zkouší nové věci a nestojí se na místě.
Ale je tu jedna věc, která mi nejde do hlavy - ty budíky. Ne, nejsem zpátečník abych křičel "Vraťte mi analogové přístroje a můj juliánský kalendář na původní místo!", proto jsem si to musel vyzkoušet. Kamarádku jsem poprosil o svezení v její zbrusu nové 208 a dlouho jsem se tak nezasmál. Pokud netrpíte nějakou anatomickou anomálií v oblasti krku, tak máte jen dvě možnosti. První - mít nastavený volant tak abyste mohli pohodlně a dobře řídit, ale vzdát se možnosti číst cokoliv z přístrojů, protože prostě nejsou vidět. Nebo možnost číslo dvě - dát si volant tak aby nebránil výhledu. Jenže, to znamená sklopit volant tak nízko, že vám během jízdy stimuluje gentlemanské partie. Pro někoho fajn, ale tohle je trochu jiná radost z jízdy.
Snad bude mít 308 trochu víc manévrovacího prostoru, jinak budeme potkávat na silnicích spoustu nebývale uvolněných řidičů peugeotů.

Vana666
14. srpna • 6:52

Jo, změna musí být za každou cenu, i kdyby byla k horšímu

14. srpna • 12:33

Mas na mysli Yetiho a jeho novy look?

veto
14. srpna • 6:52

mam 196cm a sice uznam, ze je volant nizsie ako obykle ( mna nataveny najvyssie mozne), ale zeby mi hocico stimulovalo, to nemozem povedat. Dokonca to ani nie je nepohodlne, iba je to prvych 10 minutu nezvykle. Ale to je aj napriklad autobusovy volant v MPVckach, napriek tomu na to nikto nenadava.
Nemam ani problem s nastupovanim/vystupovanim.

LanRic
14. srpna • 11:02

Vaše výška je nejspíš výhodou, že vám nedělá problém "přehlédnout" přes volant bez toho abyste si ho musel dát nepřirozeně nízko. Já mám 184cm, takže když jsem měl volant zhruba tak jak jsem zvyklý, neviděl jsem spodek přístrojů. Další možnost byla hodně si vzpřímit opěradlo, ale to nebylo moc pohodlné.
Máte pravdu, že je to trochu jako MPV, ale tady to v mém případě nějak nefunguje. Je to jen můj poznatek, ne žádné dogma. A jsem rád za vaši zkušenost, aspoň vím že to může fungovat.

Mirek
14. srpna • 11:31

Pokud jste pánové tak vysocí, jak uvádíte, tak tohle je pro vás:
http://auto.sme.sk/c/6899503/test-peugeot-20... ...
Je tam vidět, že sedadlo nadoraz vzadu, volant nejde dát výše. Hodnocení dotyčného je vševypovídající. No tak tedy nevím.

legnaw
14. srpna • 10:24

sa chvalis alebo stazujes? (myslim to nestimulovanie)

Jozef Kostelansky
13. srpna • 19:02

Tá palubka je des a hrôza. Keby ju nechali z pôvodnej 308-ky, tak by táto 308-ka bola celkom šmrncovné auto.
Jedno zo základných pravidiel (nielen) marketingu hovorí: nemeň niečo, čo funguje. Ale frantíci (hlavne PSA) stále skúšajú čosi nové a vždy s rovnakým výsledkom - vrátia sa ku klasike. Citroen mal kedysi "dizajnérsky skvost" - volant jedným ramenom. Potom "vynašiel" pevný stred. A teraz tieto budíky nad volantom. Keď si volant dám trochu vyššie, tak neuvidím ani ho.no.
Autá sú príliš drahý tovar na avantgardné experimentovanie. Nie je to mobil, čo po pár mesiacoch môžem zahodiť či vymeniť s relatívne malou stratou. U "nákupných tašiek" sa to nejako ešte dá prekúsnuť, ale u väčších áut je to už neprípustné. Čím väčšie a drahšie je auto, tým musí byť konzervatívnejšie. Aj také Ferrari má dizajn interiéru 20 rokov prakticky rovnaký.

Michal
14. srpna • 9:32

Je vidět, že už jsi v tom seděl a proto můžeš kritizovat :-D.

veto
14. srpna • 6:48

no ja ked si volant nastavim v 208cke, tak vidim pekne na budiky, vrch volantu mi akurat zakryva tie tri tlacitka v strede, co ale nevadi, ked ich chcem stlacit, tak sa nahnem, aby som dociahol a vidim.
Ohladom dizajnu palubovky, nikdy nesud podla fotiek, vzdy az po tom, ako to uvidis v reale. Mne sa napr. nepacili renaultacke palubovky z fotiek(scenic3, laguna3, megane3), ale po uvideni v reale musim povedat, ze su pekne.
A ze sa tie auta menia? Mne to rozhodne nevadi, ak chces auto, ktore sa nemeni, tak si kup golfa. Ak chces auto, ktore ti ponukne nieco ine ako mainstream, tak si take aj kup.
Je zaujimave, ze obmena v inych sferach nevadi(architektura, film, elektronika, atd) prave naopak je ziadana, ale u autach nam recenzenti uspesne vsugerovali, ze ten golf, co vyzera od 2004 rovnako je vlastne super. Ak by ma chcel niekto obvinit, ze mam nieco proti vw, tak je na omyle, len vw je synonymum pre fadnost a nudu (paradoxne napriek recenziam vobec nie je ani ergonomicky pre ludi neodchovanych na tejto znacke - na rozdiel od recenzentov).

Doporučujeme

Články odjinud