Peugeot 308 R HYbrid: Francouzská raketa dorazila do Šanghaje

Další ze zajímavých premiér autosalonu v Šanghaji je Peugeot 308 R HYbrid. Důkladně přiostřený francouzský hatchback aktuálně ukazuje, čeho všeho je tato automobilka schopná. Opět jde o hybridní vůz a jeho celkový výkon dosahuje na rovných pět stovek koní.

Autosalony | Hatchbacky | Premiéry | Hybridy | Peugeot

Peugeot představuje model 308 s výkonem 500 koní a pohonem 4x4

Peugeot 308 R HYbrid dostal dvoubarevnou karoserii tak, jak už jsme to viděli dříve na jiných autosalonech. Důkladně přepracované jsou oba nárazníky, vzadu najdeme ještě decentní střešní spoiler a naznačený difuzor. Výraznější koncovky výfuku Peugeot ze svého díla vynechal.

Zajímavosti | Sportovní auta | Fascinace | Premiéry | Frankfurt 2013 | Peugeot | Design

Peugeot 308 R a RCZ R: na sportovní notu

Hybridní systém kombinuje benzinový čtyřválec o objemu 1,6 litru (270 k) s dvojicí elektromotorů, kdy každý má 115 koní. Jeden elektromotor pomáhá spalovací jednotce s pohonem přední nápravy, ten druhý obstarává zcela nezávisle nápravu zadní. V nejostřejším režim je tento systém schopný vyprodukovat kromě zmíněného výkonu až 730 Nm a francouzský hatchback vystřelí na stovku za méně než čtyři sekundy. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků