Peugeot 308: prohlédněte si novou generaci na prvním videu

Peugeot vyhlásil válku Volkswagenu Golf. Pořádně zatopit by mu měla nová generace modelu 308, která bude díky platformě EMP2 lehčí až o 140 kg a která nabídne v základním uspořádání zavazadelník o objemu 470 litrů. Výbava má být velmi bohatá, přičemž nebude chybět například ani head-up displej.

Design | Premiéry | Peugeot

Nový Peugeot 308 bude lehčí o 140 kg. Zde jsou první fotky

Design francouzské novinky už nějakou dobu není tajemstvím. K vidění bylo několik snímků pořízených přímo z reálného provozu a na světě už jsou také oficiální fotografie. Kdo by si chtěl vůz prohlédnout podrobněji, pro takového člověka tu dnes máme video pocházející z dílny francouzského magazínu L´Automobil. Kromě všech detailů karoserie je na něm velmi podrobně zachycen také dobře vypadající interiér.

Jak bylo napsáno dříve, nová generace Peugeot 308 se představí na autosalonu ve Frankfurtu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 162 415 km
Cena: 110 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 139 809 km
Cena: 144 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků