Je škoda, že dnes je tento typ aut trochu za zenitem. Jet rychle a přitom bezpečně moc nelze, v noci snadno trefíte srnu, kance a nebo nějakého ožralu. A ve dne vyprovokujete k závodění nějakého bezmozka a skončíte oba někde v poli... Navíc vám k sebevědomí moc nepřidá ani to, že už vám dnes ujede kdejaké auto. To ještě před nějakými patnácti lety s 306 GTI se skoro 170 koňmi a hlavně naprosto nenápadným vzhledem se dala dělat s konkurencí legrace. Když jste nějakému problikávači či lepiči během okamžiku zmizeli v nedohlednu.
Dagmarr: Zašpuntovat provoz bezdůvodně pomalou jízdou a uráčit se trochu přidat až po důrazném upozornění považuješ za legraci ?
Rozhodně nejsem z těch, co jezdí sedmdesátkou konstantně, to znamená ve městě i mimo. Možná se mi občas povede ve 130 někomu zašpuntovat dálnici a skoro ve stovce okresku, ale to opravdu není moc k smíchu. To je přesně to, že ti problikávači na dálnicích většinou jedou podlahu, ale běda, když někdo s opravdovými koňmi jej dolétne, to pak začnou zmatkovat..., když někoho mají najednou přes celé zpětné zrcátko... A hlavně to není většinou o tom, že dotyčný spěchá... ale především si léčí komplexy, buď chce dokázat to, že jeho průměrná kára také umí jezdit rychle a nebo že s tou drahou károu musí rozhenat ty socky okolo...
Dagmarrr: Auto pod dvě tuny je herka pro děcka na gumování na parkovišti. Nemá to ani zoufalý osmiválec, ani komfort, ani to není stabilní ve vysokých rychlostech, díky McPherson, je to prostě krám, hatchback pro důchodce. Všichni to ví, akorát někteří s kšiltovkou se to ještě nedozvěděli. :-D
Pokud vím, tak s kšiltovkou gumují silnice především ti, co u nich ve vesnici umějí jen těch jejich pár zatáček. A to většinou končí tak, že svojí káru (a je jedno, zda je či není pod dvě tuny, kolik má válců a McPherson či multilink) navíc plnou kamarádů..., ve tři ráno namotají na strom... A venku stejní týpci jezdí s mnohem dražšími auty a končí obdobně (Fast and the Fourious...). Dnes asi neexistuje auto, které si nekupují i vymaštěnci..., možná tak tříkolku od Morgana ;-)
Myslím že to zbytečně moc prožíváš.
Jazdiť za "brzdicom"urcite nie je zábava.To stebou Vanna súhlasím len tak nejak nevidím kde o tom Dagmarr píše.Aspon ja som to pochopil tak, že ideš napr.s Peugeotom GTI ktoré vyzerá takmer ako bežní Peugeot normálnou jazdou a nejaký závodník sa ťa snaží tlačiť lebo si myslí, že mu nejaký Peugeot zavadzia a ty dokážeš tak zrýchliť, že ten závodník pochopí, že nemá význam sa tlačiť na niekoho kto má na prví pohľad obyčajne auto.
Tak rád bych si pořídil nějaký hot hatch nižší střední, ale bohužel potřebuji tahat občas i vozík a to žádný takový hot hatch neumožňuje. I už konečně povolí výrobci kouli na takový auto :) Na takovýhle zákazníky nikdo nemyslí :)
Vcera jsem na vlastni oci videl Panameru tahat vozik. Takze u Porsche by jsi zrejme se svou potrebou dosel naplneni. :-D
Tak pokud je to reakce na mě, tak panamera není hot hatch nižší střední a navíc se mi to auto vůbec nelíbí.
nezufaj, naposledy som videl octaviu rs tahat vozik, len isla oproti nestihol som to odfotit :-Dale to asi nezapada do tvojho vyberu...
No to bohužel nezapadá do kategorie hot hatch. Spíš jsem měl na myslí auta typu 308GTI, Leon Cupra atd.
Golf GTI tažné zařízení nabízí.
Jsem zapomněl dodat, ze jsem měl na mysli kombi a to GTI není.
a Golf R Variant? ci to uz je mimo tvoj rozpocet?
tazne zarizeni neni v nabidce
je pravda, že pre kombik celkom nepasuje "hothat", ale 308SWGTi, je špica, na to sa RS ani nechytá, hlavne výbavou spracovaním a pohodlím. O dizajne radšej pomlčím, lebo je to vec vkusu, ale 308-čka ja jedinečná, a nezapaden do šedého priemeru.
No tvrdit o aute, kde napriklad budiky strcili nad volant jen proto, aby se odlisili, coz je v realu ergonomicka katastrofa, ze je to spica, je hodne odvazne. Stejne jako srovnavat francouze a nemce v kvalite interieru. Ale budiz. Jestli je kriterium nezapadnout, pak mozna.Podivne je ale odmitat O3 RS combi s tim, ze by radeji chtel Golf GTI combi, nebot se jedna o naprosto totozna auta jen s trochu jinym designem karoserie.
tak zrejme si v 308-čke nesedel, keď píšeš takéto kraviny. Veľmi by si sa divil spracovaním interieru , bohu žiaľ koncer myslím WV) sa naň nechytá, v tomto si zaspal resp WV zaspal dobu. Skús si trebarz porovnať, len takú maličkosť, ako je zatváranie dverí. Konkrétne som porovnával 308/golf, tak to je hotová katastrófa, golf je proste plechovice z tohto pohľadu. Čo sa týka tých budíkov, tak to si tiež úplne vedľa. zrejme tie budíky si videl len v prospekte, a podľa toho súdiš. Ale čo už, žij si ten Tvoj krásny sen o "koncerne" a naďalej vypisuj tie Tvoje kraviny.
Presne ako pises,človek číta o interiéry rôzne blaboly-treba to ale skúsiť a mne na 308 budíky/volant prídu OK.A s tými dverami máš pravdu
Mají zcela jiný rozvor, tak to pochop, že o tom víš kulové a nevykřikuj tady koniny.
Chce kombi, ne hothatch tak co sem pletete rozvor.
při vší úctě - kombi není hothatch a v tom případě není moc pochopitelný váš nezájem o Octavii RS. Zvlášť když technicky Golf = Octavia, a jediný rozdíl je v existenci krátké verze golfu a liftbacku u Octavie. Technika golfu GTI a O3 RS je stejná.
Popravdě nevím, jak jinak nazvat auta tohoto typu ve verzi kombi, když existují ... klidně si nechám poradit, vím, že to není správné ... hatchback není kombi.Octávii nechci proto, že to prostě není srovnatelné auto s 308GTI, Leon Cupra ... chybí mu prostě výkon a není naladěno tolik do sportovna a v neposlední řadě má Octávii každý a je poměrně dost drahá (alespoň mě to tak přijde).Octávia RS je pro mě jen rychlejší rodinné auto, ale na úrovni různých GTI, RS, Cupra atd. není.Navíc také nemůže tahat vozík 750 kg, co potřebuji. Pouze v té nejsilnější dieselové variantě, 4x4, DSG, proto mě to neláká :)
Cena začíná na 800 tisíc? To je trochu úlet.
cena je viac nez priazniva ;)
Uvítal bych fotky interiéru. Z venku je na tom autě kromě kol úplný hovno a je to nuda.
Příště ať raději řídí někdo jiný, tento důchodcovský styl se k sportovnímu auto opravdu nehodí.
Pokud byl redaktor poprvé v Mostě, tak měl stopu hodně dobrou. Velký rezervy jsou vidět na brzdách, ale to nedá se správně trefovat při prvním výletu. Takže naopak na první ježdění v mostě hodně dobrý. Jinak jsem už viděl spoustu netových-závodníků co měli plnou pusu řečí a pak ani neprojeli správně zatáčku.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.