Peugeot 308 GT dorazil na český trh, začíná na 637 500 Kč

Francouzská automobilka zveřejnila ceník nové sportovní varianty modelu 308. GT bude k mání jako pětidveřový hatchback i kombi.

Sportovně laděný Peugeot 308 GT vstupuje oficiálně na český trh, a to ve dvou motorizacích a dvou variantách karoserie. 

Nejlevněji pořídíte Peugeot 308 GT s pětidveřovou karoserií a motorem 1.6 THP o výkonu 151 kW (205 koní). Stojí 637 500 Kč. Příplatek za karoserii kombi činí třicet dva tisíc korun.

Třistaosmičku GT ale můžete mít i s naftovým dvoulitrem 2.0 BlueHDi, naladěným na 132 kW (180 koní). Za ten zaplatíte 714 000 Kč, respektive 746 tisíc v případě, že chcete kombi.

Pro srovnání: Volkswagen Golf GTI s pětidveřovou karoserií stojí 664 500 Kč, a to s benzínovým i naftovým dvoulitrem.

Testy | Hatchbacky | Peugeot

Test Peugeot 308 1.2 e-THP: Tříválcové překvapení  

Standardní výbava Peugeotu 308 GT na českém trhu obsahuje mimo jiné tempomat, parkovací senzory vpředu i vzadu, Full LED světlomety, bezklíčové odemykání a startování nebo Bluetooth – a samozřejmě sportovní doplňky na exteriéru i v interiéru.

Další podrobnosti o Peugeotu 308 GT si můžete přečíst v tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků