ten otáčkoměr ukazující zprava doleva se mi vůbec nelíbí!
Má šmrnc. Líbí se mi více než zmiňovaný Golfík.
I mě se líbí, ale bohužel jak je u francouzů v poslední době zvykem opět povedené auto něčím zazdí. Tentokrát těmi nepochopitelnými budíky nad volantem, které nedovolují optimální nastavení volantu. Nechápu jak tohle může v dnešní době projít. Řadu zákazníků to od tohoto zřejmě asi jinak povedeného auta odradí.
To nevadi ze z ergonomickeho hladiska je to uplna h.vadina, najdolezitejsie je, ze je to INE ako maju ostatne auta. Funkcnost nikoho nezaujima, hlavne je predat.
Kolik si s timhle systemem najel kilometru, kdyz tvrdis, ze je to blbost? Predpokladam, ze nekolik tisic nebo ses internetovej tluchuba?
tak si sedni do auta, kde máš volant akorát a představ si dát nad to budíky. Co uvidíš - nic. V 208 je maličký volant a máš ho v klíně. Ty budíky nějak zvlášť výš nejsou.
Ale o to jde,tam neni veliky volant, tam je malicky. Ve 208 mam najeto nekolik tisic km a vzdycky se tesim, az se do ni zase posadim, me se trefili do noty.
Již jsem to tady jednou někde dával, ale zkus se podívat na tohle:http://auto.sme.sk/c/6899503/test-peugeot-20... ... Mi se tam líbí, jak chce zvednout volant výše, jenže to nejde a potom ukazuje jakou má mezeru mezi volantem a nohami. Asi to pro větší postavy nebude.Pokud se jedná o 308, tak z venku by to šlo, docela hezké, ale ta přístrojovka, tak ta by v mém případě tedy nešla. Zdá se mi to docela úlet.
Myslím, že tím se vše vysvětlilo a teď už to asi všichni chápeme.......:-/
Ano, je to divne ale namyslim, ze to zakazniky odradi. Zaprve BMW ma psakviloidni reseni logiky pristrojove desky a idrivu uz spoustu let a klientele to sice zcasti vadi, ale neni to duvod nekoupit bmw a zadruhe, rozhodovani zda psa ci vag probiha spise po linii zeme puvodu nez provedeni auta. Zakaznik: francouzske ani korejske auto nechci, i kdyz mi na nemeckych leccos vadi a nic se mnou nepohne. O PSA, Renaultu ani Hjonde proste nejsem ochoten uvazovat. A jiny zas naopak. To je psychologie trhu.
Naprostá pravda. Volba auta je často otázkou nacionální. A tím nemyslím to, že ve Francii a frankofonních zemích vedou francouzská auta, v Itálii Italská a v Německu německá. Tím myslím to, že určitá skupina klientů má jasně vyhraněný názor na vhodnost investice do vozu ve spojení s jeho původem a není neobvyklý názor, že auto má být německé, káva italská, víno francouzské, pivo české atd. A nic na tom nezmění ani to, že v Chile možná dělají dobrá vína, francouzi možná dovedou poctivě udělat auto a ve Španělsku umí skvělou kávu. A nemluvím jen obecně ale i za sebe. Francouzská auta znám, jedno jsem dokonce měl, a ač statisticky nevýznamná zkušenost, nestálo za nic. A od té doby prostě neuvažuji jinak, než že francouzi prostě auta neumí, když přijdou s novým, prohlédnu si ho, svezu se, možná i pochválím, ale že bych o jeho koupi byť jen jedinou sekundu uvažoval, to rozhodně ne. A to tím spíš, že znám francouzskou mentalitu, přístup ke technickým řešením, důslednost a spolehlivost z jiných oborů, než automotive, ale to už má jen argumentační význam, nikoli základ, ten zůstává v subjektivní iluzi, že poctivé auto je odjinud, než z Francie (myšleno původem, byť by bylo vyrobeno v CZ, Turecku nebo Rumunsku, stejně jako Audi z Györu nebo Bratislavy jsou považována za německá).
Srovnávat Premium segment BMW a Pežot je mazec. 1. Idrive u BMW měl problémy ze začátku. Ten kdo měl možnost vyzkoušet poslední generaci Idrive v novějších či posledních modelech tak s tím nemá žádný problém (pokud tedy umí alespoň zmáčknout ikonu start ve Windows). Řešení palubní desky se u BMW od 80.let moc nezměnilo, ten kdo někdy BMW měl, si poradí do 5ti minut, protože většina čudlíků zůstala tam kde byly vždycky. (krom čudlíků oken a drobností jako ESP atp.).
Idrive je pořád stejný paskvil, ale o to tu nejde. Tady neřešíme gulášovou logiku bavorských konstruktérů. Řeč je o tom, že každý nesmyslný pokus o originalitu, končící zmršeninou, neznamená nutně ohrožení prodejnosti konečného výrobku.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.