Peugeot 308 1.2 THP PureTech ujel na jednu nádrž 1810 km

Rekord v délce skoku s automobilem dnes překonán nebyl, nový zápis do tabulek by se přesto aktuálně jeden našel. Na svědomí ho má značka Peugeot, které hrdě oznamuje u modelu 308 nejlepší spotřebu kombinovanou s ujetou vzdáleností na jednu nádrž.

Zajímavosti | Byznys | Peugeot

Peugeot 308 u zákazníků boduje, PSA v Sochaux zavádí noční směnu

Konkrétní zápis má hodnotu 2,85 l/100 km, respektive 1810 ujetých kilometrů bez na tankování. O tyto čísla se postarala nová generace modelu 308 osazená přeplňovaným benzinovým tříválcem PureTech s výkonem 130 koní. Celkově bylo během testu spotřebováno 51,4 litrů benzínu.

Video | Autosalony | Kombi | Premiéry | Peugeot | Ženeva 2014

Peugeot 308 SW nabídne solidní prostor. Na Octavii ale nestačí první dojmy

Test proběhl na španělském okruhu Almeria. Peugeot udává, že celá akce trvala více než 32 hodin, z čehož můžeme odhadnout průměrnou rychlost kolem 55 km/h. Za volantem se samozřejmě vystřídalo několik řidičů. Oficiální tabulková spotřeba testovaného motoru činí 4,6 l/100 km v kombinovaném cyklu. Na evropský trh přijde tato jednotka koncem března.

Klepněte pro větší obrázek

Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 179 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 128 191 km
Cena: 125 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 130 234 km
Cena: 140 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků